צרכנות
פופולארי

איך ליאור שפירא יכולה לעזור גם לכם?

כולנו, או לפחות רוב רובנו, מבלים יותר ויותר זמן מול מסכים ומבצעים עוד ועוד פעולות דרך האינטרנט. המגמה הזו צפויה להתחזק עוד יותר בשנים הקרובות, ולמעשה מארק צוקרברג והאנשים שאיתו בפייסבוק כבר עובדים במרץ על יקום וירטואלי – MetaVerse – שיהפוך את העולם השלנו לעוד יותר דיגיטלי.

במציאות שכזו אשת מקצוע מנוסה בתחום התוכן והאתרים היא נכס של ממש לכל בעל או בעלת עסק – וזו הסיבה שגם לכם כדאי להכיר את ליאור שפירא.

קידום האתר בגוגל

אתר לא מקודם הוא אתר שהפוטנציאל שלו לא ממומש. המשוואה הזו נכונה עבור כל אתר כמעט בכל תחום כמעט – ועוד כלל רלוונטי הוא שרק קידום על בסיס הבנה מעמיקה של המדיניות של גוגל מניב מקסימום תועלת.

התועלת מתהליך קידום אתרים מקצועי כפי שמבצעת ליאור שפירא היא עצומה. קודם כל, נפח תנועה גדול בהרבה אל האתר. שנית, סיכוי גבוה יותר להפיכת גולש ללקוח. שלישית, גם בעוד שנה, ושלוש, וחמש, האתר יופיע במיקומים בולטים בתוצאות חיפושים רלוונטיים – כך ששתי התועלות הראשונות נשמרות לטווח ארוך.

בנוסף, ציון גבוה מגוגל לאתר מתורגם אצל רוב בני האדם לתדמית חיובית לעסק – וכשהתחרות בכל ענפי הפעילות קשה, המיתוג המוצלח מהווה יתרון משמעותי.

שיעור פרטי עם ליאור שפירא להתנעת הקידום במינימום תשלום

דרך נוספת שבה ליאור שפירא מסייעת לבעלי ובעלות עסקים להזניק את העסק קדימה היא שיעור פרטי בקידום אתרים.

במסגרת השיעור הפרטי שפירא מתייחסת באופן ספציפי לאתר של התלמיד/ה ומספקת נקודות לשיפור, מספקת רשימת נושאים מומלצים לתכנים על בסיס מחקר מילות מפתח, מתקינה באתר תוסף ייעודי כדי שאפשר יהיה לבצע בו אופטימיזציה בקלות ובנוחות, מחברת את האתר לכלים יקרי ערך (למשל גוגל אנליטיקס), מחברת את האתר לנכסים דיגיטליים אחרים (פייסבוק, יוטיוב) ועוד.

המפגש מתאים מאוד לבעלי ובעלות עסקים שרוצים להתניע את הקידום גם בלי להתחייב לתהליך שלם.

ליווי בעלי אתרים – כדי שתוכלו לקדם את האתר שלכם בעצמכם, ובהצלחה

שירות נוסף של ליאור שפירא שמאפשר לבעלי ובעלות אתרים לקדם אותם בעצמם ומקנה ידע יקר ערך הוא ליווי אישי. תוכנית זו כוללת 6 מפגשים בתדירות של שניים בחודש.

הצורך בשירות זה נובע מכך שיש לא מעט עסקים קטנים שבהם הבעלים מעדיפים לקדם בעצמם את האתר. מן הסתם מאמנת כושר פרטית או בעל עסק קטן לכיוון פסנתרים לא יהיו מומחים לקידום אתרים, אבל הם כן יכולים לקבל כלים מועילים וקלים ליישום ולשדרג בעצמם ובאופן קבוע את האתר שלהם.

במהלך המפגשים מלמדת שפירא בין השאר כיצד לבצע אופטימיזציה לאתר, איך לבצע מחקר מילות מפתח יעיל, דרכים שונות להשגת קישורים חזקים, שדרוג ערוץ יוטיוב, שימוש מושכל בכלי המעקב של גוגל – בהתאמה אישית לאתר ולבעל/ת העסק ולצרכים הספציפיים שלהם.

תגיות

תכנים דומים שתאהבו:

בדקו גם את:
Close
Back to top button
דילוג לתוכן