מה שמענייןצרכנות

כל מה שרציתם לדעת על כפפות חד פעמיות

כפפות חד פעמיות מהוות דבר חשוב ביותר עבור לא מעט אנשים. הן רלוונטיות לניקיון של הבית, הן רלוונטיות בביצוע של מגוון עבודות שונות ועוד. המטרה של הכפפות היא להגן על הידיים של כל אדם, בין אם בביצוע פעולות ניקיון שונות בביתו ובין אם במסגרת עבודתו. ניתן למצוא בשוק כיום מגוון רחב של כפפות חד פעמיות, כך שלמעשה כל שנותר לכם לעשות זה לבחור את הכפפות המדויקות ביותר בהתאם לצרכים העומדים על הפרק. במאמר הבא תקבלו את כל המידע לגבי כיצד בוחרים כפפות חד פעמיות בצורה נכונה וכן איזה כפפות ניתן למצוא כיום.

מי משתמש בכפפות חד פעמיות?

כאשר מדובר על כפפות חד פעמיות, מדובר כאמור על מוצר נפוץ ביותר. ניתן למצוא מגוון סוגים של כפפות אלה וזאת בשל העובדה שלא מעט אנשים זקוקים כיום לכפפות הללו בין אם לצרכי עבודה ובין אם לצרכים פרטיים. כפפות חד פעמיות ניתן למצוא אצל אנשי מקצוע מתחום המזון, כאשר המטרה היא שהכפפות יאפשרו להם לעבוד בצורה נקיה ולשמור על הסטריליות של המזון. את הכפפות ניתן למצוא אצל אנשי מקצוע מתחום הרפואה שגם במקרים הללו המטרה היא לשמור על ההיגיינה של הידיים שלהם במהלך ביצוע פעולות שונות עבור כל מטופל. כמו כן, כפפות חד פעמיות רלוונטיות עבור אנשים שעובדים במעבדות רפואיות, עבור חשמלאים ועבור מגוון רחב של בעלי מקצוע שנדרשים לשמור על הידיים שלהם נקיות או שזקוקים להגנה שהכפפות מספקות להם.

איזה סוגים של כפפות חד פעמיות אפשר למצוא?

הנה כמה מסוגי הכפפות הפופולאריות ביותר בשוק כיום:

ראשית כל, כפפות לטקס. מדובר על כפפות שעשויות מגומי איכותי והן רלוונטיות עבור צרכם רבים, כאשר לרוב ניתן למצוא אותם בשימוש בבתי חולים לצורך שמירה על היגיינה. הכפפות הללו נחשבות לחזקות ביותר ולכן, מעבר לבתי חולים ניתן למצוא אותם גם בענף המסעדנות אצל אנשים אשר מכינים אוכל. את הכפפות הללו אפשר למצוא גם בזירות פשע, כאשר משתמשים בהם לצורך זיהוי פלילי. משתמשים בהם גם במהלך ביצוע עבודות חשמל ובמרפאות שונות. הלטקס הוא מבודד חשמלי טוב ולכן, חשמלאים משתמשים בו.

חשוב לדעת כי ניתן למצוא שני סוגים של כפפות לטקס שהן: כפפות עם אבקה שמכילות בידוד של אבקת טלק. מדובר על כפפות שמציעות את הנוחות המקסימלית כאשר משתמשים בהן שכן, האבקה מונעת את ההיצמדות של הכפפה לידיים. הכפפות עם האבקה רלוונטיות ביותר עבור אנשים שצריכים להשתמש בהם לפרק זמן ממושך כגון: עובדים במרפאות שיש להם צורך לבצע בדיקות רפואיות שוטפות, עובדי מעבדות, עובדים מתחום המזון וההסעדה ועוד. הכפפות הללו נחשבות לחזקות ועמידות במיוחד.

סוג נוסף של הכפפות הוא כפפות לטקס ללא אבקה. מדובר על כפפות שמיועדות לשימוש קצר יחסית ולא לתקופה ממושכת. אין בהן בידוד של אבקה ולכן הן לא מתאימות לשימוש לפרק זמן ממושך. יחד עם זאת, מדובר על כפפות הרלוונטיות ביותר בשימוש מפני חומרים מסוכנים.

סוג נוסף של כפפות הן כפפות ניטרו וי. מדובר על כפפות קלות, גמישות ומפחיתות בצורה ניכרת את העייפות בידיים. הן מתאימות לשימוש לאורל זמן ממושך ולכן ניתן למצוא אותן במטבחים, בבתי חולים, במעבדות. הן דקות יחסית והמשקל שלהן קל ולכן הן לא מורגשות. גם את הכפפות הללו ניתן למצוא אם אבקה או ללא אבקה.

סוג נוסף של כפפות הוא כפפות ניטריל. מדובר על כפפות שנחשבות לאטומות וחזקות ועל כן, ניתן להשתמש בהם לאורך פרק זמן ממושך. הכפפות הללו מתאימות לעובדים שרגישים ללטקס ועל כן לא יכולים להשתמש בכפפות הללו. כפפות לטקס יגרמו לאותם אנשים לאדמומיות בכפות הידיים ולגירוי.

וסוג אחרון של כפפות הוא כפפות ניילון שהוא הסוג הפחות מקצועי של הכפפות. מדובר על כפפות שמתאימות בעיקר לשימוש ביתי. הן רחבות וניתן למצוא אותן עם אבקה או ללא אבקה. אפשר לרכוש את הכפפות הללו בכמות גדולה לצורך שימושים רבים.

 

 

 

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן