צרכנות
פופולארי

מעשנת בשר ביתית

עישון בשר נעשה בחום נמוך בסביבה מלאת עשן. העשן חודר את הבשר ונותן לו טעם מעושן. איכות העשן תשפיע על טעם האוכל. עשן לבן סמיך ייתן טעם חזק של מאפרה (שלא כל אחד אוהב). עשן כחול דליל נחשב לאיכותי יותר. הוא יעצים את שאר הרכיבים של הבשר והתיבול וייתן טעם ייחודי ונפלא שאין שני לו.

איך בוחרים מעשנת בשר ביתית?

ישנם סוגים שונים של מעשנות בשר וביניהם מעשנת גז, מעשנת חשמל, מעשנת פחמים ומעשנה שהיא על אש עצים אמיתיים כדוגמת מעשנות הבשר של חברת Traeger Grills.

מעשנות בשר המופעלות על חשמל או גז הן מעשנות שבאופן יחסי קל לתפעל אותן, אך כאשר אנו בוחנים את הטעמים – התוצאות לא כל כך מוצלחות בלשון המעטה.

לכן עדיף לוותר עליהן ולעבור ישר למעשנות הפחמים, אש העצים או הטרייגר.במבחני טעימות מעשנות של אש עצים תמיד מנצחות. אין כמו עשן של אש עצים, הוא תמיד יהיה העשן העשיר ביותר. אבל מעשנות אלו מסובכות לתפעול אפילו יותר ממעשנות הפחמים. או שבעצם… זה כבר לא כל כך נכון. זה היה נכון- עד שהמציאו את המעשנת בשר של טרייגר גריל.

לפני שתבחרו מעשנה כדאי שתדעו

אם מתחשק לכם מעשנת בשר של אש עצים אמיתית, שתפיק תוצאות עקביות של עשן כחול דליל וארומטי בכל פעם, אך לא מתחשק לכם לעבוד קשה כדי לקבל את זה- אז לכו על גריל של טרייגר.

טרייגר היא גריל/מעשנה מהדור החדש. זוהי מעשנת אש עצים מכיוון שנשרפים בה שבבי עץ העשויים מ 100% עץ, ללא תוספות, ללא שמנים, ללא דבקים למניהם. אך היא קלה מאוד לשימוש מכיוון שיש לה מערכת בקרה מתקדמת המזינה את תא הבעירה בשבבים בצורה עקבית ומחושבת. המערכת שולטת באופן מדויק בטמפרטורה ובחמצן ודואגת לכך שתקבלו עשן כחול דליל בדיוק בטמפרטורה הרצויה לאורך כל תהליך הבישול. ויותר מכך- ברוב מהדגמים ניתן גם להפעיל את המערכת על ידי אפליקציה בפלאפון שלכם, מכיוון שניתן לחבר את הטרייגר ל wifi.

מתגעגעים למנגל שלכם? אפשר גם לעשות מנגל בתוך הטרייגר- פשוט לכוון לטמפרטורה גבוהה יותר.

עכשיו כל מה שנותר לכם לעשות הוא למלא את תא השבבים בשבבי עץ לעישון וללחוץ על כפתור- ובום… כל מתכון מנצח! לפרטים נוספים בקרו באתר בכתובת: www.traegergrills.co.il  או התקשרו לטלפון מספר: 1800-10-12-84 ואנו נשמח לארח אתכם באולם התצוגה שלנו הממוקם בכתובת: רחוב יד חרוצים 6, נתניה. מחכים לכםJ

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן