צרכנות

משפצים, מחדשים או מרעננים את הקיים בבית? כך תעשו זאת בעצמכם!

אם גם אתם נמנים על חובבי ה- DIY ואתם אוהבים להכין דברים בשתי ידיכם או לתקן חפצים ברחבי הבית, אתם ודאי מכירים לא מעט כלי העבודה. אך כיום כשיש היצע כה רחב, אתם עלולים להתבלבל ואף לרכוש כלים שאין לכם בהם צורך כלל. חשוב שיהיה לכם סט של כלים איכותי, שאינו מכיל כלים רבים אלא רק את אלו שבאמת נחוצים לכם. לפניכם מספר המלצות לכלים הנדרשים.

גלגלת

אם החלטתם שאתם צובעים את הקירות בעצמכם תזדקקו לעשות שפכטל וצבע. כדי לעשות זאת באופן יעיל רצוי שתרכשו גלגלת טובה, גיגית שאליה תוכלו לשפוך את הצבע, שפכטל שאיתו תוכלו לגרד את הקירות ואף לסתום חורים ומסננת שדרכה תוכלו להעביר את הצבע ולהימנע מכל הגרגירים הקטנים והמעצבנים שנדבקים לפעמים. בנוסף רצוי שתהיה לכם מברשת קטנה אחת שתוכלו להגיע איתה אל כל מיני פינות שהגלגלת לא יכולה.

מברגה

מברגה חשמלית תהפוך את החיים שלכם לקלים במיוחד. תוכלו לשחרר איתה ברגים במהירות וגם להבריגם במהירות. בנוסף, תוכלו להשתמש בה גם בתור מקדחה במקרה הצורך. מי שזקוק ליותר כוח יכול לרכוש מברגת אימפקט שאיתה אפשר לעבוד בחומרים חומרים קשים מהרגיל.

מברגים ידניים

אומנם יש שלל כלי עבודה מתוחכמים, אך תאמינו או לא, לרוב כל מה שתזדקקו לו באמת הוא מברג ידני פשוט. מברג זה מתאים לתיקון של עבודות בית רבות, אין לו צורך בחשמל כדי שיפעל וניתן להגיע איתו בקלות אל ברגים במיקומים שגישתם קשה. מומלץ להשקיע בסט של מברגים ידניים איכותיים משום שהם ישמשו אתכם לאורך שנים וביעילות רבה. לפניכם הסוגים שכדאי שיהיו ברשותכם:

סט מברגים פשוטים – כיוון שאינכם עוסקים בשיפוצים כמקצוע, ומדובר בכלים שנותנים מענה לתיקונים ביתיים, אתם כנראה תתקלו בברגים נפוצים. לשם כך יספיק לכם אוסף מצומצם של מברגים ידניים.

מברג עם ראשים מתחלפים – אם אתם אנשים שאוהבים לשפץ הרבה וגם לבנות ולהרכיב, מברג זה יאפשר לכם נוחות מרבית בעבודה עם מגוון רחב של ברגים, כמו: אלן, שטוח או פיליפס.

ראצ'ט (מחגר) איכותי – לא פעם תגלו כי קל לכם יותר לעבוד עם ראצ'ט מאשר עם מברג. הוא נותן מענה זהה לזה של מברג עם ראש מתחלף, כיוון שגם הוא עובד עם אותם ביטים.

כלים מיוחדים

סט של ביטים וסט של בוקסות יטפלו ברוב המקרים בברגים השונים שתתקלו בהם. מקסימום תזדקקו גם לסט של מפתחות- רינג ופתוחים. אם יצא לכם להיתקל בברגים שונים כמו פוזידרייב או טורקס, תוכלו לאלתר פתרון לאותו הרגע.

כלי חיתוך

סט כלים נוסף שכדאי שיהיה לכם הוא כזה שניתן לחתוך עימם, כמו סכין יפנית איכותית, קאטר או מסור. מי שממש זקוק לכלי חיתוך מועיל ומהיר יוכל לרכוש גם דרמל שהוא כלי חיתוך חשמלי. הדרמל הוא רב שימושי ומיועד למגוון של סוגי עבודות, בפרט לעבודות עדינות.

כלים נוספים

אם אתם אוהבים לתלות תמונות, מדפים וחפצי נוי שונים רצוי שיהיה לכם גם פטיש, פלס מגנטי וסט מסמרים. כלים נוספים שכדאי שיהיו בארגז הכלים שלכם הם סט פלאיירים שכוללים גם פלאייר פטנט וגם שפיץ. כמו כן, נמליץ גם על כמה אקדחי עבודה שישמשו אתכם למגוון עבודות שונות כגון: אקדח סיכות ומסמרים משולב, אקדח דבק חם וטיובות של דבק ואקדח סיליקון. חוץ מכל אלו, נציין כי גם המולטיטולז יעניקו לכם פתרון מצוין אם אתם זקוקים לסט של כלי עבודה שתוכלו לשאת איתכם לכל מקום.

 

 

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן