צרכנות
פופולארי

כמה עולה מכשיר שמיעה?

בעבר מכשירי שמיעה היו עסק יקר מאוד, ולצערנו היו בהישג ידם רק של אנשים היכולים להרשות לעצמם. אך לצד ההתפתחות הטכנולוגית והעלייה ברמת החיים, דברים רבים שהיו בעבר רק לבעלי יכולת כיום הופכים לברי השגה גם לאדם הממוצע. כאשר זה נוגע למכשירי שמיעה, זהו צעד משמעותי על אחת כמה וכמה, מכיוון שלא מדובר במותרות, אלא בהכרח בסיסי. בעבור אדם המתמודד עם הפרעות בשמיעה, היכולת לחזור ולשמוע באופן צלול ונהיר הינה יכולת בסיסית.
אנשים רבים הנזקקים למכשירי שמיעה שואלים את עצמם כמה עולה מכשיר שמיעה, מכיוון שאנו עדיין שבויים בקונספציה של העבר בה מכשירי שמיעה היו יקרים מאוד, אך כיום ניתן למצוא מכשירי שמיעה בטווח מחירים רחב מאוד.

כמה עולה מכשיר שמיעה – מה הוא טווח המחירים?

מכשירי שמיעה נעים במחיר התחלתי של 3000 ₪ ויכולים להגיע עד לסכומים של 10,000 ₪ ואף צפונה מכך. המחיר אותו תשקיעו במכשיר השמיעה שלכם תלוי בתקציב שלכם ובתכונות שחשוב לכם שיהיו במכשיר השמיעה שלכם. האם חיבור בלוטות' של המכשיר לטלפון הוא הכרח מבחינתכם? האם הייתם רוצים מכשיר זעיר שכמעט ולא יהיה ניתן לראות או שזה לא מפריע לכם כל כך בהכרח? הפרמטרים הללו הינם פרמטרים המשפיעים על המחיר של המכשיר.

חשבו עם עצמכם – מה הן הדרישות שלכם?

בפסקה הקודמת דנו בשאלה כמה עולה מכשיר שמיעה ודיברנו על כך שהמחיר מושפע מאוד מן הפיצ'רים השונים. מעבר ליכולת הפרקטית להחזיר לכם את היכולת לשמוע באופן מיטבי, ישנם מכשירים המצויידים בפיצ'רים המשדרגים לכם את חוויית השמיעה: יכולת סינון רעשים, חיבור בלוטות' לטלפון המאפשר לכם לענות לשיחות טלפון ישירות ממכשיר השמיעה שלכם או לשמוע מוזיקה, מיקרופון הקולט טווחים של 10K הקולט מגוון רב של תדרים, יכולת הגברה של קול אנושי. שבו עם עצמכם ועשו רשימה – מה הם הפרמטרים החשובים לי במכשיר השמיעה שלי? לפי פרמטרים אלו תוכלו לכוון את עצמכם למכשיר המתאים ביותר עבורכם וגם לדעת כיצד להתכוונן לכך בפן הכלכלי.

עוד מס' טיפים חשובים:

  • מפגש עם קלינאי תקשורת – אל תוותרו על מפגש עם קלינאי תקשורת בטרם רכישת מכשיר השמיעה שלכם. קלינאי תקשורת ידע להתאים ביחד איתכם את הפרמטרים החשובים לכם ולצרכים שלכם ממכשיר השמיעה. ישנם אפילו מכונים הנותנים שירות של קלינאי תקשורת בטרם הרכישה, מה שיכול להקל על התהליך באופן משמעותי.
  • הסדר עם קופות החולים – אם כתבתם בגוגל "כמה עולה מכשיר שמיעה", שימו לב כי בעת בחירת מכון השמיעה אליו תלכו, וודאו לפני שהוא בעל הסדר עם קופות החולים. הסדר עם קופות החולים יוכל להקל עליכם משמעותית ברמה הכלכלית ולהעניק לכם סבסוד משמעותי.
  • סקר שוק – חפשו המלצות בגוגל על מכונים, על מחירים ועל מכשירים מומלצים.
תגיות

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן