צרכנות
פופולארי

טיפים לרכישת מכסחות דשא נטענות

מכסחת דשא הופכת את עבודת הגינה למהנה, פשוטה ומאוד מהירה. כדי למצוא את מכסחת הדשא המתאימה לכם במיוחד, יש כמה טיפים שכדאי לדעת. הנה הם

חלום הבית עם גינה הפך למציאות עבור ישראלים רבים בעשורים האחרונים. אמנם יש חלק מהגינות הפרטיות בהן הבעלים בוחרים להתקין דשא סינטטי, אולם יש לא מעט אחרים שדווקא נהנים מהמראה הטבעי, מריח הדשא לאחר הגשמים ונהנים מעבודת הטיפוח השוטפת של הגינה.

אחת לכמה שבועות יש צורך לקצוץ את הדשא, אחרת הוא צומח באופן פראי ופוגע במראה המטופח והנקי של הגינה. בעבר השימוש היה במכסחות דשא מכניות, אולם הקושי בהפעלתן ומשך הזמן הארוך שנדרש כדי לקצוץ את הדשא בגינה הפכו את העבודה הזו למייגעת ומתישה. מכסחות דשא חשמליות שינו את פני הדברים והקלו על הגננים החובבים לטפח את הגינה.

אספנו עבורכם 3 טיפים מעולים לרכישת מכסחות דשא איכותיות נטענות:

  • התאמה לגודל הגינה – מכסחת דשא נטענת מספיקה לגיזום הדשא בגינות קטנות באופן יחסי. אם אתם גרים במשק חקלאי או שהגינה הסמוכה לבית היא רחבת ידיים באופן מיוחד, אולי עדיף לרכוש מכסחת דשא המחוברת לכבל חשמלי. אחרת הטעינה החוזרת והנשנית של הסוללה עלולה לגרום לבלאי וכן למשך עבודה ארוך מהצפוי, עקב הזמן הדרוש לטעינת הסוללה.
  • שינוי גובה הלהבים – יש מי שאוהבים דשא קצוץ, יש אחרים שאוהבים דשא מעט יותר גבוה ויש כאלו שאוהבים שהדשא צומח בגבהים שונים בחלקים שונים בגינה. כאשר שינוי גובה הלהבים פשוט ונוח לתפעול, השינוי האמור הוא יעיל מאוד וכמעט לא מעכב את משך העבודה.
  • סוג הגלגלים – מכסחת דשא נעה על גלגלים. ככל שאלו יהיו איכותיים יותר, כך יהיה פשוט יותר להניע את המכסחה מנקודה אחת לאחרת ברחבי הגינה. הזזה פשוטה של המכסחה יכולה לשפר את חוויית העבודה בגינה ולהפוך אותה לנוחה, יעילה ומהנה. מן העבר השני, גלגלים זולים אמנם משפיעים על מחירה הכולל של מכסחת הדשא, אולם בה בעת יכולים להפוך את עבודת הכיסוח לסיזיפית ומתישה. על כן, העדיפו גלגלים איכותיים, כדי שהתחביב שלכם יוכל להמשיך ולהישאר מהנה למשך שנים ארוכות.

לאחר כיסוח הדשא, חשוב מאוד לאסוף את הגזם ולהוציאו באופן מרוכז למקומות המיועדים לאיסופו. הגזם נאסף בימים קבועים וכדאי לעמוד בהם על מנת לא לקבל דו"חות עקב פינוי בימים לא מתאימים.

אם כן, טיפים לרכישת מכסחות דשא נטענות יכולים לסייע לכם למפות את המכסחות הרלוונטיות לכם. בדרך הזו תוכלו לנפות את המכסחות האחרות שלא תואמות את הצרכים ולהתמקד באלו שיכולות לתת את המענה המדויק לצורך שלכם. כך עבודת הגינון תמשיך להיות מהנה, מרגיעה ופשוטה לביצוע. כי גינה מטופחת היא חלק מאיכות החיים עליה תמיד חלמתם.

 

 

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן