צרכנות
פופולארי

השתלות שיער במפרצים ללא צלקות

אנשים שמתעניינים בהליכי שיקום שיער, מודאגים ממראה הצלקות הגלויות לאחר ההליכים, במיוחד בהליכי השתלות שיער במפרצים. הצטלקות באזורים בולטים אלו עשויה להשפיע באופן משמעותי על המצב הרגשי של המטופל, ולכן חשוב לחפש מנתח השתלת שיער שמתמחה בביצוע ההליכים ללא הותרת צלקות גדולות גלויות.

עם ההתפתחויות האחרונות, טכנולוגיית השתלות שיער במפרצים התקדמה באופן משמעותי והניתוחים מניבים תוצאות מוצלחות. בדרך כלל משתמשים בטכניקת FUE למניעת הצטלקות לאחר השתלת שיער, בניגוד לתוצאות שהתקבלו משיטת FUT הישנה.

השתלות שיער במפרצים מותאמות לכל מטופל באופן אישי

אם אתם מתעניינים בהליכי השתלות שיער במפרצים, כדאי שתקפידו לבחור מנתח שמבצע את ההליך בשיטת FUE. מנתח שמתמחה בהליכי שיקום שיער בקיא בכל השיטות המתקדמות בתחום ומתאים את שיטת הטיפול המתאימה למצב נשירת השיער של המטופל ולגודל האזור בו יש לבצע את ההשתלה.

שיטת FUE מבוצעת בשימוש בטכנולוגיית השתלת השיער המודרנית ביותר. להשגת תוצאות מוצלחות, חשוב שהמנתח יהיה מיומן מאוד, עם למעלה מ-15 שנות ניסיון בתחום.

השתלות שיער במפרצים בשיטת FUE כרוכה באיסוף זקיקי השיער הבריאים בחלק האחורי של השיער, בזה אחר זה, באמצעות כלי מיוחד. בהמשך, המנתח ממקם את זקיקי השיער בערוצים שנפתחים באזור בו מתרחשת נשירת שיער.

כשבוחרים את המנתח הנכון, אף אחד לא יידע שעברתם השתלת שיער

בזכות השימוש בכלים מיוחדים שזמינים היום, ניתן להשלים את ההליך במפגש טיפול אחד. יחד עם זאת, שימוש בכלים באיכות ירודה עלול להותיר צלקות בזקיקי השיער. תוצאות שליליות עשויות להתרחש גם כאשר הטיפולים מבוצעים על ידי אנשים שאינם מומחים בתחום.

שימוש במכשירים הטכנולוגיים העדכניים ביותר מובילה לתוצאות טבעיות ללא צלקות, ואף אחד לא יוכל לזהות שעברתם השתלת שיער, מכיוון ששימוש בכלים מתקדמים מאפשר נטילת זקיקי שיער מהמקום בו נלקחים שורשי השיער, ושימוש בכלים ישנים נוטים להשאיר סימנים.

שיטת FUT הישנה להשתלות שיער, מותירה צלקות

בחירה בהשתלת שיער בטכניקת FUT הישנה עשויה להשאיר צלקות. בטכניקה זו, המתנתח נוטל רצועת שיער מהחלק האחורי של הראש, בהליך שמשאיר סימני תפרים. בטכניקה זו, שעדיין משתמשים בה להליכי השתלות שיער במפרצים, סביר להניח שהצלקת תהיה דקה וארוכה, מאוזן לאוזן.

אם האדם שמבצע שיטה זו אינו מקצועי מספיק בתחום, הצלקת תגדל. חוץ מזה, עם הפצע מזדהם, מראה הצלקת עלול להיות חמור עוד יותר.

בשורה התחתונה, ניתוחי השתלות שיער במפרצים צריכים להתבצע בהליכים מיוחדים מותאמים אישית

צפיפות השיער של המטופל ואיכות השיער, לצד שיקולים כמו מצב בריאותי קובעים את התוצאות שניתן להשיג לאחר הליכי השתלות שיער במפרצים. בזכות הקפדה על ביצוע ניתוח בטכניקות מתקדמות, ההליכים מניבים תוצאות מוצלחות מאוד, ללא צורך בתיקונים חוזרים.

יחד עם זאת, חשוב להבין שעדיין עשויה להישאר צלקת קטנה בסיום ההליך, אבל הצלקות אינן קבועות ומופחתות בהדרגה בימים שלאחר ההליך.

 

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן