צרכנות
פופולארי

קידום אתרים בגוגל למתחילים:

אחרי שתקראו את המאמר הקצר הזה, אתם תבינו בדיוק מה זה אומר לקדם אתר בגוגל. נכון, אין סיכוי שתדעו איך לעשות את כל התהליך לבדכם, כי זה מקצוע בפני עצמו, אבל בהחלט תדעו לשוחח עם מקדם האתרים שלכם, להבין מה אתם צריכים לעשות באתר שלכם, ובקיצור – אתם תבינו במה מדובר. קידום אתרים בגוגל זה תחום מרתק, עמוק, והוא משתנה כל הזמן, שכן גוגל לא מפסיקים להשתנות.

לא רק גוגל, כיום ישנם כמה אתרי ענק שמשפיעים על האתר שלכם, כולל פייסבוק, טיקטוק ואחרים, אך ערוץ הקידום החשוב ביותר הוא עדיין, ללא צל של ספק, מנוע החיפוש החזק ביותר באינטרנט.

הבסיסים של קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל הוא תחום רחב מאוד, אך הנה הנקודות העיקריות:

1. קידום אורגני מול ממומן – קידום אורגני הינו עבודה רציפה לאורך זמן אשר בונה קרדיט עבור העסק שלכם. עם הזמן, ובעבודה נכונה, גוגל מתייחסים לאתר שלכם יותר ויותר ברצינות, ואתם מתחילים ליהנות מזרם שוטף של לקוחות, ללא מודעות בתשלום. קידום ממומן אומר שאתם משלמים על מודעה (עיצוב, קופי, ותשלום שוטף) ומקבלים לקוחות פוטנציאלים מיד. הפסקתם את המודעה? הפסיקו להגיע הלקוחות.

2. קידום בתוך האתר מול מחוץ לאתר – קידום בתוך האתר אומר בעצם לעשות אופטימיזציה של האתר בכל הנוגע לגוגל. זה אומר תכנים איכותיים, מערך קישורים פנימיים שהופך את חווית המשתמש לנוחה וזורמת, תמונות מתאימות, נגישות וכיו"ב. קידום מחוץ לאתר אומר יצירת מערך של קישורים איכותיים שמצביעים על האתר שלך ואומרים לגוגל, ולעולם, שהאתר שלך זה המקום להיות בו. לצורך קידום נכון חובה לבצע את שני המהלכים, כלומר קידום בתוך האתר ומחוצה לו.

3. תוכן הוא המלך – בסופו של דבר, תוכן איכותי הוא הדבר החשוב ביותר עבור העסק. אנשים נכנסים לגוגל ומחפשים תשובות. הם רוצים למצוא מענה לצורך שלהם, בצורת תוכן מסוים, שירות או מוצר. אם אתם מספקים להם את התשובות לשאלות שלהם, הם מתחילים לתפוס מכם, ולבצע קישור ביניכם (המותג שלכם, האתר שלכם), לבין מענה לצרכים שלהם, וזה הבסיס למיתוג ולקידום נכון.

האם אני יכול לקדם את עצמי לבד?

בגדול, אתם בהחלט יכולים לקדם את עצמכם לבד, בדיוק כפי שאתם יכולים לגדל את האוכל שלכם לבד, או לבנות את האוטו שלכם לבד. זה דורש מכם ללמוד איך עושים זאת, ואז לרכוש את כל הציוד הנדרש כדי לעשות זאת, ואז ממש לעשות זאת. האם זה אפשרי? כן. האם זה הגיוני לביצוע? ממש ממש לא!

קידום אתרים בגוגל זה לא משהו לשחק איתו. אם אתם לא יודעים מה אתם עושים, אתם יכולים לא רק להיכשל במאמצי הקידום, אלא גם לפגוע בעסק שלכם בצורה משמעותית. לכן, כאשר אתם ניגשים לעולם קידום האתר שלכם בגוגל, צרו קשר עם אשת מקצוע.

תגיות

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן