צרכנות
פופולארי

ניתוח השתלת חניכיים

אנו חיים בעידן בו הליכים רפואיים שנדמו בעבר כמעט בלתי אפשריים, שלא לומר שקיבלו התייחסות כמו סוג של סרט מדע בדיוני, הפכו להליכים פשוטים ויומיומיים. ניתוח השתלת שיניים הוא הרי הליך פשוט למדי, לפחות כאשר משווים אתו להליכים כמו השתלת קוצבי לב או סטאנטים בכלי הדם הקורונריים, או כשמבינים שמדי יום מתבצעים בעולם ניתוחי מוח עם כלי חיתוך מזעריים, בליווי מצלמות מתקדמות וידע שקשה לתאר.

במילים אחרות, אם הודיעו לכם כי אתם צריכים לעבור ניתוח להשתלת שיניים, אין לכם מה להילחץ, ואין סיבה לקחת את זה קשה. זה לא נעים, זה נכון, וזה לא פינוק או יום כיף עם החברים, אבל זה גם לא משהו קיצוני, והחשיבות של הטיפול הדנטאלי הכירורגי הופכת אותו למשהו שאין מה להתלבט לגביו – וכדאי לגשת אליו תיכף ומיד.

טכנולוגיה פרספקטיבה ניתוח השתלת חניכיים

עולם רפואת השיניים קיים ככל הנראה משחר האנושות, ומה שהשתנה זו הטכנולוגיה והידע. אין לנו צל של ספק שגם האדם הפרה-היסטורי, ממש כמו האדם המודרני, סבל מכאבי שיניים, דלקות שיניים, נשירת שיניים וכיו"ב. כולנו מכירים את הסיפורים ואפילו התמונות על עקירת שיניים תוך קשירת חוט לשן הדואבת מצד אחד, לדלת כבדה מן הצד השני, וטריקת הדלת בעוצמה בכדי לשלוף את השן ממקומה.

נכון, טיפול שכזה נראה לנו כיום מופרך ובלתי ניתן לביצוע, אבל כל מי שחווה כאב שיניים יודע כי במצבים של כאב שכזה, כמעט כל פיתרון שנשמע אפילו חצי הגיוני ייתקבל בברכה על ידי הסובל, שכן כאבי שיניים נחשבים, לצד כאבי אוזניים (וטריג’ימינל נוירלגיה) לכאבים החזקים ביותר שאדם יכול לסבול מהם.

למזלנו, אם יש צורך בעקירה בימינו, אף אחד לא יציע לכם לקשור את השן לידית הדלת, אלא בעדינות ובמקצועיות יאלחשו את האזור, יזריקו חומר מרדים, ויעקרו את שן בכלים סניטריים נקיים ובמיומנות ודיוק שקשה לתאר. גם ניתוח השתלת חניכיים יבוצע בתנאים סטריליים ותוך שמירה על היגיינה וניקיון מתמיד, במקצועיות ובידיים מיומנות

אין מה לפחד מהשתלת שיניים

המילה "ניתוח" היא באמת מילה מפחידה, ואף אחד לא רוצה לשמוע את הרופא שלו, בין אם זה רופא השיניים או כל רופא אחר שבודק אותו, אומר לו שהוא צריך לעבור ניתוח. הליך כירורגי זו בהחלט לא בדיחה, ולא משהו שעושים בשביל הכיף, אבל עם זאת חשוב לקבל פרופורציה אמיתית ומחוברת למציאות.

ניתוח השתלת שיניים הוא לא משהו נדיר, לא משהו מורכב, ולא משהו קשה. נכון, ישנו את ההליך עצמו, שדורש מאיתנו לעבור זריקות הרדמה ולשכב בפה פעור לזמן מה. נכון, ישנה תקופת החלמה, ולעיתים התהליך כולו לוקח כמה וכמה חודשים. ובכל זאת, עשרות אלפי אנשים עוברים השתלת שיניים מדי שנה ושנה, בישראל כמו גם בכל העולם, אז פשוט תשאלו את ד"ר אבי בביוב רופא שיניים מקצועי ומיומן כיצד יתנהל התהליך שלכם.

תגיות

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן