תרופות סבתא

גירוד בפות תרופות סבתא יעילות

כל אחת חוותה את אי הנוחות הזו לפחות פעם אחת בחייה; ברגע אחד בלי שום אזהרה, את מרגישה גרד נוראי בפות, כזה שיכול להטריף גם פילים. למרבה ההפתעה, לא משנה כמה תמשיכי לגרד זה פשוט לא מפסיק ואפילו מחמיר! את חייבת לעצור, זכרי שככל שתמשיכי לגרד המקום רק יגורה יותר. המזל הגדול הוא שכיום ידוע שלטיפול גירוד בפות תרופות סבתא הן רעיון מעולה, ויש גם לא מעט אפשרויות כך שכל אחת תוכל למצוא את התרופה הטבעית המדויקת לה, שתעשה פלאים בכל פעם מחדש. זה הזמן שלך לגלות את התרופה שלך, רגע לפני שאת משתגעת.

גירוד בפות

כדי לטפל בתופעת גירוד בפות תרופות סבתא הן פתרון מצוין

רגע לפני שנרחיב אודות גירוד בפות תרופות סבתא כדאי להרחיב מעט על התופעה וממה היא נגרמת. כמעט כל אישה תחווה גירוד טורדני שכזה בשלב מסוים בחייה, כשהגורם הוא בדרך כלל זיהום פטרייתי או חיידקי, מחלות מין, חומרים שמעוררים גירוי או הפסקת הווסת. בנוסף, זיהומים וגינליים עלולים להיגרם בשל תולעת הסיכה בנרתיק, ואף היחלשות מערכת החיסון ועודף סטרס. 

בנוסף לגירודים הבלתי פוסקים, תיתכן נפיחות ואדמומיות סביב הנרתיק לצד הפרשות וגינליות וריח לא נעים, אי נוחות בזמן קיום יחסי מין ובנטילת שתן. מלבד תזונה נכונה ושמירה על היגיינה, עבור גירוד בפות טיפול טבעי יוכל לסייע רבות:

אמבט מי מלח

ביכולתו של המלח לעצור צמיחת מיקרובים שמעוררים את הזיהום, ולהפחית את תחושת הגרד ואי הנוחות. היחס הוא חצי כוח מלח לאמבט מים חמים (אפשר גם יותר, תלוי כמה מלח יש בבית). יש לשבת בתנוחת כריעה לאורך רבע שעה לערך, ואם אפשר לחזור על התהליך פעמיים שלוש ביום בכדי להשיג תוצאות מיטביות. שימי לב שאין לעשות זאת במידה וישנו עור סדוק או פצע פתוח חלילה. 

יוגורט

הוא לא רק טעים, הוא גם יעיל! ידוע כיום שעבור גירודים בפות תרופות סבתא מומלצות הן דווקא, יוגורט! מדובר ביוגורט רגיל שאינו ממותק, המכיל תרביות בעלות יכולת לעצור את התפשטות הזיהום. בנוסף, הוא גם מסייע להשמיד את הפטרייה והחיידקים שסביבה. תתכונני, זה עלול להיות קצת מוזר במחשבה ראשונה. כדי להשתמש ביוגורט, טבלי בו טמפון והחדירי אל הנרתיק, השאירי אותו שם במשך שעתיים. פעמיים ביום למשך כמה ימים, ואת מסודרת. במקביל כדאי לאכול 2-3 גביעי יוגורט ביום. 

דבש

שימי לב שמדובר בדבש בלתי מפוסטר בלבד. כשמדברים על גרד בפות תרופות סבתא בהחלט עלולות לעורר סימני שאלה, בעיקר כשמדובר במאכלים שונים. עם זאת, אנחנו עוסקים כאן בתרופות טבעיות ולכן רק הגיוני שדבש יהיה בחירה מצוינת. הוא מאופיין בתכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי-פטרייתיות, שעוזרות להשמיד דלקות ופעילות חיידקית.

אז איך זה עובד? יש למרוח דבש על האזור הנגוע, להמתין כחצי שעה ולהתקלח במים חמים. על הפעולה יש לחזור פעמיים ביום, לצד שתיית כוס מים חמים עם 1-2 כפות דבש פעמיים ביום. 

אין גירוד בפות בגלל תרופות סבתא

את ממש לא צריכה לסבול!

גירוד בפות יכול להיות בלתי נסבל, לכן מומלץ להקדים ולטפל כמה שיותר מהר. כעת כשגם את יודעת שעבור גירוד בפות תרופות סבתא חייבות להיות חלק מהטיפול, כל שנותר לך זה רק לנסות. ישנם טיפולים מומלצים נוספים כגון מיץ חמוציות, חומץ תפוחים, רטיות קרות ועוד, כשאת רק צריכה לבחור את הטיפול היעיל עבורך. בסופו של דבר איך שלא נביט על כך, כשמורגש גירוד בנרתיק תרופות סבתא יהיו פתרון מעולה שלא רק יקל על התחושה המציקה, אלא גם יפחית ויעלים אותה!

>> אולי תתענייני גם לגלות איך לזרז מחזור

תכנים דומים שתאהבו:

בדקו גם את:
Close
Back to top button
דילוג לתוכן