תרופות סבתא

התקף שיעול בלילה תרופות סבתא להקלה ושינה טובה

אין דבר מרגיז יותר משיעול, ועל אחת כמה וכמה בלילות. כידוע לכולנו, התקפי שיעול הופכים גרועים יותר בשעות הלילה, ומונעים מאיתנו לישון כמו שצריך. חוסר השינה מעייף אותנו כך שגם במהלך היום אנחנו מרגישים את ההשפעה של ההתקפים הליליים.

למה שיעול מתגבר בלילה אתם שואלים?

הסיבה לכך היא מנח הגוף, שבעת שכיבה מעודד שיעול. איך זה קורה? הריר מטפטף אחורנית ומגורה את הגרון, כך שמופעל רפלקס השיעול. החדשות הטובות הן שלשם טיפול התקף שיעול בלילה תרופות סבתא יוכלו לעשות פלאים. במאמר זה, בחרנו כמה מתרופות הסבתא הטובות ביותר, וכעת נרחיב עליהן. 

התקף שיעול בלילה תרופת סבתא

כשסובלים התקף שיעול בלילה תרופות סבתא הן פתרון מעולה

כדי להרגיע התקף שיעול בלילה תרופות סבתא יסייעו רבות:

שנו תנוחה

כאמור, מנח הגוף בזמן השינה משפיעה על עוצמת השיעול. לאורך השנים נמצא שכשסובלים משיעול, מומלץ לישון עם ראש מורם שנתמך על ידי כרית בזווית של 45 מעלות. בדרך זו, הריר נמשך במעברי האף אל הגרון מבלי לגרות את החלק שגורם לשיעול.

תנשמו אדים

לחות יכולה לעשות פלאים לשיעול, בעיקר אם מדובר בשיעול יבש. בכדי להשיג את הלחות הזו ניתן לשבת באמבטיה חמה ולשאוף את האדים. אופציה אחרת היא פשוט למלא קערה במים חמים, להניח מגבת מעל הראש כמעין כובע מגן ולרכון מעל הקערה.

כך, האדים לא בורחים ואתם יכולים לנשום אותם במלוא העוצמה. בנוסף, קיימים מכשירי אדים ששומרים על הלחות בחדר. מומלץ לשלב את הטיפול עם שמן אקליפטוס שידוע ביכולתו לפתוח את דרכי הנשימה. 

גרגורים ונהנים

מי מלח הם לחלוטין תרופת סבתא, אך מהסוג שידוע באיכותו. הם טובים לכאבי גרון, ואף להקלה על התקפי שיעול. לצד גרגור מי מלח מומלץ גם לשלב תה עם דבש, ג'ינג'ר ולימון בכדי לסייע בניקוי הגרון, ולהקפיד על שתייה מרובה של מים. 

דבש

מובן שאי אפשר לדבר על התקפי שיעול בלילה תרופות סבתא מבלי להזכיר את הדבש, שיש בו כל כך הרבה יתרונות להמון בעיות רפואיות. לדבש יש תכונות אנטי-בקטריאליות מדהימות שעוזרות להקל על גירויים.

ניתן לחלוט דבש יחד עם פלפל שחור להקלה נוספת על השיעול, בזכות יכולתו של הפלפל להמריץ את זרימת הריר והדם. כל מה שצריך זה 2 כפיות גדושות של דבש, וכפית אחת שטוחה של פלפל טחון. אלו נכנסים לכוס יחד עם מים רותחים, ולרוויה! 

התקף שיעול בלילה

והעיקר שתשנו טוב בלילה

אין ספק, שיעולים טורדניים בלילה עלולים לא רק להחריב את השינה אלא גם להשפיע על היום למחרת. כעת, כשאתם יודעים איך להקל על שיעול בלילה תהיו בטוחים שהלילה, תשנו סוף סוף כמו שצריך. אל תשכחו לשלב את הטיפול הטבעי עם טיפול תרופתי להשגת תוצאות מעולות, והתייעצו עם הרופא שלכם בכדי לקבל מרשם אם צריך, לתרופות הנכונות ביותר למצבכם. 

הרפואה הקונבנציונלית מציעה בסופו של דבר פתרונות לתחלואות רבות, אך אי אפשר שלא לתת מקום של כבוד לסבתות הנפלאות, שלאורך השנים מצאו דרכים להשתמש בטבע לטובתנו. כך, גם כשהבעיה היא התקפי שיעול בלילה תרופות סבתא נכנסות לפעולה, ועושות זאת בדרכים שלא רק מסייעות להחלמה, אלא גם מחזקות את הגוף. הכל בזכות הטבע.

תכנים דומים שתאהבו:

בדקו גם את:
Close
Back to top button
דילוג לתוכן