צרכנות
פופולארי

למה שווה לך לפתוח אינסטגרם דווקא עכשיו?

כל הנושא הזה של רשתות חברתיות ממש מבלבל, בעיקר את מי שעוד לא נכנס לזה במאה אחוז. פייסבוק, אינסטגרם לינקדאין וכל השאר, דורשות נוכחות מרבית בעיקר מאלו שמעוניינים להצליח בעולם העסקי. ההמלצה היא לבחור 2-3 פלטפורמות שמעניינות אתכם בהתאם לקהל היעד שלכם, התכנים שהוא צורך והאפיקים שדרכם הוא עושה זאת, ולהתמקד בהן.

לכל פלטפורמה יתרונות וחסרונות משלה, כשבמאמר זה בחרנו להתמקד באחת השחקניות הגדולות ביותר בשוק הזה, הלוא היא אינסטוש הידועה ביכולותיה להקפיץ ולקדם כל עסק וכל אדם, אם רק יידע איך לעשות זאת.

סיבות לפתוח חשבון אינסטגרם

אז למה דווקא אינסטגרם ולמה דווקא עכשיו? הנה כמה סיבות מעולות שישכנעו אתכם לרוץ ולפתוח את חשבון האינסטגרם שלכם כמה שיותר מהר:

  • הכלים החזותיים – לא סתם נאמר שתמונה אחת שווה אלף מילים. אינסטגרם היא דרך נפלאה, כיפית ומהירה לחלוק את החיים, אירועים ומחשבות באמצעות תמונות שצולמו על ידי כל אדם שרק יחפוץ בכך. מאז שפרצה לחיינו, התווספו באינסטגרם כלים חזותיים נוספים לשיתוף; רילס (וידאו קצר שניתן לערוך על גבי הפלטפורמה), סטוריז שנעלמים אחרי 24 שעות אבל ניתן לשמור במועדפים עבור עוקבים שאולי ירצו לצפות בהם, ועוד.
  • תוכן אנכי – לא תאמינו כמה זה קריטי היום. הרי מכשירים הניידים שלנו עובדים אנכית; כך אנחנו אוחזים בהם וכך אנחנו רואים את התוכן שהם מציגים לנו. כך, אינסטגרם מתאימה באופן מושלם לשימוש בפלאפון, כשכל מה שצריך זה אגודל שיעזור לכם לגלול בין התמונות והתכנים שמעניינים אתכם.
  • אפשרויות קידום – בעולם שבו עוקבים יהפכו ללקוחות פוטנציאליים אם התוכן שלכם יעניין אותם, יש להשקיע בפן הוויזואלי ככל האפשר. זהו הדבר הראשון שהעוקב רואה ונדרשות בסך הכל כמה שניות בהן הוא יחליט האם התוכן שלכם מעניין אותו או שעדיף לו לגלוש הלאה. אם הצלחתם לתפוס את עיניו, סביר להניח שהדרך מכאן לרכישה מכם קצרה יותר. בנוסף, קיימות אפשרויות של קידום ממומן בסטורי או בפיד, כך שבקלות תוכלו להגיע לקהל היעד.
  • זה פאן – האמת היא, אינסטגרם היא פשוט כיף גדול, הרבה מעבר לפלטפורמה שמאפשרת לנו לשתף את העולם בתמונות מדהימות שצילמנו. כולנו אוהבים לצרוך תוכן, וגם להתחבר לאנשים אחרים שחולקים איתנו דעות ותחביבים. הפלטפורמה מאפשרת בדיוק את זה, באופן קל ונגיש למדי!

אז למה אתה מחכה?

אם עדיין אין לך אינסטגרם משלך כעת ברור שאין כל סיבה להתמהמה! אתה חייב להצטרף לחגיגה ולפתוח חשבון משלך, ולהתחיל לשתף את העולם בתכנים נפלאים ומרהיבים, ועל הדרך לעקוב אחר חשבונות אחרים (למשל אלמוג מימון וכדומה). אם אתה בעל עסק, תתכונן להתחיל להרוויח, כי לאינסטגרם יש את הכלים המתקדמים ביותר לעזור לך לקדם את העסק! מוכן לצאת לדרך?!

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן