צרכנות
פופולארי

איך בונים מערכת יחסים עם הלקוחות

אחת השאלות הקשות ביותר שבעלי עסקים כיום נאלצים להתמודד איתה היא כיצד בונים מערכת יחסים עם הלקוחות שלנו, שככל שעובר הזמן מעלים את הדרישות שלהם ויודעים בדיוק מה מגיע להם? לשאלה זו יש כמה תשובות שבסופו של דבר יוצרות יחד אסטרטגיה אחת בלתי מנוצחת הבנויה מיחס אישי; לדוגמא באמצעות הודעות SMS (סמס) עם מבצעים למנויים בלבד, בעזרת פניה אישית לקהל העוקבים, שיתוף בתהליכים המתרחשים בתוך העסק, ועוד.

רגע, הודעות SMS אמרנו? הרי מדובר בכלי כל כך מיושן. ובכלל, למה שמישהו ירצה שנשלח לו הודעות אישיות ו"נטריד" אותו במהלך היום? ובכן, יש לכך כמה סיבות עיקריות ולמען האמת, שימוש נכון בהודעות סמס יכול לקחת אתכם אפילו רחוק יותר משחשבתם. מוכנים לגלות מחדש את אחת הפונקציות היעילות ביותר שהמכשירים הניידים מאפשרים לנו?

הודעות SMS (סמס) ויתרונותיהן עבור עסקים

ראשית, הסירו דאגה מהלב; זה שמחליטים להפוך הודעות SMS (סמס) לכלי שיווקי ממש לא אומר שתצטרכו לשבת ולשלוח הודעות אחד אחד ללקוחות. קיימות מערכות מתקדמות כיום המאפשרת דיוור של הודעות מבית העסק לטלפונים ניידים של לקוחות ולרשימות תפוצה בהתאם לכמות האישורים שקיבלתם מהלקוחות לקבלת אותן הודעות. למה הכוונה? על פי החוק בישראל, לא ניתן לשלוח הודעות SMS שיווקיות ועסקיות מבלי לקבל אישור לכך מהלקוח. המשמעות היא שאדם שבוחר לקבל הודעות מהסוג הזה, כנראה באמת מתעניין במה שיש לעסק להציע.

כעת, כשהבנו את הנקודה הזו אפשר להרחיב על כמה יתרונות שיש לשימוש בהודעות:

  • העברת מידע באופן קבוע ורציף בין העסק ולקוחותיו ונאמנים.
  • טיפוח דינמי של מערכת היחסים בין העסק ובין הלקוחות.
  • תקשורת דו כיוונית עם הלקוחות באמצעות דרישה למשוב בסוף כל הודעה, העברת טפסים ושאלונים, ועוד.
  • המערכת מאפשרת לא רק את שליחת ההודעות, אלא גם מעקב ניהולי אחריהן; מדידת האפקטיביות, ניהול רשימות התפוצה, סינון מספרים שגויים, קביעת 'כללי' משלוח סמס בהתאם לצרכים והדרישות שלכם. למה הכוונה? למשל, אי שליחת הודעות לנמענים שקיבלו מכם הודעה במהלך מספר ימים מסוים, על מנת שלא להספים אותו.
  • ניתן לצרף גם תמונות ולינקים להודעה.
  • הפצת הודעות במהירות לרשימות תפוצה מובנות אותן ניתן לערוך בכל זמן – להוסיף מספרים, להסיר, ועוד.
  • גם כששולחים הודעות SMS (סמס) לרשימת תפוצה, ניתן להפיץ לכל לקוח ולהפנות אליו את ההודעה בהתאם לשמו.
  • ניתן להפיק דו"חות המאפשרים לשפר ולייעל את תכני ההודעות והמסרים בכל רגע, להבין באילו ימים ושעות הכי כדאי להפיץ את המידע בהתאם לרמת התגובתיות.

שימוש נכון בהודעות יביא לתוצאות מהירות

הודעות SMS (סמס) הן כידוע אחד הכלים החשובים והאהובים ביותר על עסקים כיום, בתחום השיווק ושמירה על קשר עם הלקוחות שלהם. ההודעות מאפשרות בנייה של מערכת יחסים אישית מאוד, שיגור של מבצעים והנחות במהירות הבזק והפצת מידע בלחיצת כפתור אחת. אם גם העסק שלך צריך את הבוסט הזה, הגיע הזמן להתחיל לחפש אחר תוכנה מעולה שתוטמע בעסק, בעזרתה ניתן יהיה לאמץ שיטת שיווק מוצלחת נוספת.

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן