צרכנות
פופולארי

איתור נזילה סמויה

דליפות מים מתרחשות עם סימנים רבים שעלולים להוביל לבעיות גדולות יותר. אם אתם חושדים שיש לכם דליפת מים מאחד הצינורות בבית, אבל אינכם מסוגלים לאתר אותה, המצב עשוי להיות מתסכל ומפחיד, במיוחד עם הבנת כמות הנזקים העצומה שעלולה להתרחש לאורך זמן.

מאמר זה מסביר איך מתבצע תהליך איתור נזילה סמויה על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום, כדי למנוע נזקים חמורים יותר בהמשך.

איפה אפשר למצוא דליפות מים נסתרות?

לאזורים מרובים ברחבי הבית יש פוטנציאל לדליפות מים נסתרות. כך, לדוגמא, השירותים, האמבטיה או המקלחת הם מקורו עיקריים לדליפות מים נסתרות ולכאבי הראש שמגיעים איתם.

איתור נזילה סמויה במקלחת

אם אתם מבחינים בסימני דליפות מים נסתרות, כמו אריחים רופפים או שינוי ברצפה ליד המקלחת, יתכן שקיימת בעיית דליפת מים, שמשפיעה גם על צבע מתקלף, כמו גם כתמי עובש על הקיר או הרצפה. איתור נזילה סמויה על ידי איש מקצוע מומחה מחולל פלאים בתיקון דליפה מסוג זה, אם היא מאותרת בשלב מוקדם.

דליפת מים נסתרת עשויה להתרחש גם כתוצאה מניקוז שאינו תקין. אם אתם מאמינים שזו הבעיה, מומלץ להזמין איש מקצוע שיבדוק את הבעיה ויתקן אותה באמצעות תיקון מערכת הניקוז.

עם הזמן, האזור סביב אריחי האמבטיה עשוי להידרדר, מה שמוביל לדליפות מים פנימיות. הסימנים יימשכו גם לאחר שתחזקו את האריחים או תתקנו את המקלחות, אבל החלפת הצנרת על ידי מומחה בתחום תמנע את חזרת הבעיה.

איתור נזילה סמויה מתחת לקרקע

דליפת מים מתחת ליסודות הבית היא התרחיש החמור ביותר בכל נזילות המים הנסתרות. סמנים לדליפות כוללים:

  • זינוק בלתי מוסבר בחשבונות המים.
  • ירידה בלחץ המים.
  • דוד מים שפועל כל הזמן.
  • צליל מים זורמים גם כשכל הברזים אינם פועלים.
  • צמיחת עובש על הרצפה ופגיעה בריצוף.
  • או שטיחים רטובים.

אם סימנים אלו מופיעים, כנראה שמתרחשת דליפה מתחת לקרקע. במקרה זה יש להזמין מיד איש מקצוע לבדיקה יסודית וביצוע תהליך מקיף של איתור נזילה סמויה.

דליפות נסתרות מתחת לאדמה בחוץ

צנרת מים ביתית עוברת מקו ראשי שמחבר אותה לבתים אחרים באזור, או שהצינורות עוברים מתחת לאדמה ומחוברים לבור ספיגה. אך או אחרת, צינורות האינסטלציה שלכם עוברים מתחת לאדמה במרחק מה מהבית שלכם, ומשאירים פוטנציאל לדליפות מים נסתרות מחוץ לבית.

אם אתם חושדים בדליפת מים נסתרת בחוץ, איתור נזילה סמויה כולל גילוי סימני אזהרה לדליפות מים, כמו עלייה בחשבונות המים והורדת לחץ המים. חוץ מזה, ניתן להבחין בצמיחת ירק במקום בו לא הייתה צמיחה בעבר, נחיל חרקים או אורים בלתי מוסברים של מים עומדים ליד הנכס שלכם.

מומחי איתור דליפת מים מייעצים לבעלי בתים לא לנסות להתמודד בעצמם עם תיקוני דליפות מים אלו, אלא להזמין שירות מקצועי לתיקון הדליפה, אז צרו קשר עם איש מקצוע מומחה, לפני שתתחילו לחפור ולגרום לנזק גדול ומיותר.

 

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן