צרכנות
פופולארי

איך לשמור ולטפח את אזור העיניים?

העור מסביב לעיניים מהווה עור דק ועדין ולכן, גם הרגיש ביותר באזור הפנים.
מהסיבה הזאת, אזור זה חשוף ללא מעט "מפגעים" כמו: נפיחות, קמטוטים, עיגולים שחורים, יובש ועוד..
אבל יש גם חדשות טובות והן באות לידי ביטוי בעובדה שיש מה לעשות  וכיצד לפעול, על מנת לשמור על אותו האזור ולנסות ולהימנע מכל אותם הפגמים.
כידוע, העיניים שלנו מהווים כדבר הבולט ביותר בפנים, באמצעות העיניים ניתן לזהות מה אנחנו מרגישות ומה מצב הרוח שלנו – ובמידה ואנחנו עייפות או מדוכדכות, גם ת זה ניתן לזהות בעיניים – אבל, במקרים בהם נתמודד עם מפגעי גיל כאלו ואחרים, העיניים עלולות לשדר גם דברים שונים ממה שאנו באמת מרגישות.
אז כאמור, נשאלת השאלה איך ניתן לשמור ולטפח את אזור העיניים ולהלן מספר טיפים:

שימוש בקרם עיניים
קרם עיניים יכול לסייע בהקניית לחות לאזור של מתחת לעיניים.
קיימת חשיבות גבוהה לבחור בקרם לחות איכותי, המותאם לסוג העור.
חשוב להקפיד על שימוש יומיומי באותו קרם עיניים – בהליך בחירת הקרם, כדאי לשים דגש על המרכיבים של הקרם, לוודא שמדובר ברכיבים איכותיים אשר נחשבים כטובים לעור – ניתן גם לקרוא חוות דעת או לבקש המלצות לגבי אותו הקרם אשר יהווה כבחירה הטובה ביותר מתוך היצע האפשרויות השונות.

שימוש בסרום
סרום לעיניים הוא סוג של קרם שמנוני אשר מיועד באופן פרטני לאותה ה-"מלחמה" בפגמי הגיל השונים כמו: היובש, הקמטוטים וכל שאר הפגמים אשר עלולים להוות את נחלתו של אזור העיניים.
בכוחו של סרום איכותי, לסייע בשמירה על הלחות הטבעית של העור, לסייע במיצוק העור ולהפחית או לטשטש את הקמטוטים באותו האזור בפנים. מעבר לזה, הסרום אף מקנה לעור הפנים מראה חיוני, זוהר ובריא.

הקפדה על תזונה נכונה
תזונה נכונה יכולה להשפיע במידה רבה על מצבנו הבריאותי ובין היתר גם על נראות ועל בריאות העור. מהסיבה הזאת, כדאי לבדוק את הרגלי התזונה ולשנות את כל ההרגלים הנחשבים לשליליים או לכאלו שהינם פחות בריאים. קיימת אפשרות לפנות לתזונאית מקצועית ומנוסה, על מנת שתבחן את התזונה הנוכחית ותסייע בהטמעת השינויים המתאימים. אפשרות נוספת, היא פשוט להפחית במאכלים המכילים סוכרים או פחמימות ריקות ולהעשיר את התזונה בירקות, פירות, דגנים מלאים ומאכלים אשר נחשבים לבריאים ובעלי ערכים תזונתיים.

שינה טובה
שינה טובה של לפחות 7 שעות בלילה, יכולה גם היא להשפיע על נראות וטיפוח אזור העיניים. אז לפני שאתם הולכים לישון, ההמלצה היא להחשיך את החדר, לדאוג לטמפרטורה נכונה ונעימה ולשקוע לתוך שינה טובה, איכותית ונעימה.

לשתות הרבה מים
הגוף שלנו מורכב מיותר משישים אחוז מים וכחלק מכך, בכדי שהגוף שלנו יתפקד בצורה הטובה ביותר, חשוב להקפיד ולתת לו את כמות המים שהוא צריך. לשתייה מרובה של מים יש קשת רחבה של תועלות בריאותיות ואחת מאותן התועלות באה לידי ביטוי ביכולת של המים להעניק לעור הפנים מראה זוהר ובריא – וזה כולל גם את המראה של אזור העיניים.

לנסות להימנע מלחצים ומכעסים
זה נכון שהרבה יותר קל להגיד והרבה פחות פשוט ליישם. יחד עם זאת, מתחים וכעסים משפיעים במידה רבה על נראות העור כמו גם על נראות האזור של מתחת לעיניים. מהסיבה הזאת, ההמלצה היא לנקוט בכל אותן הפעולות אשר בכוחן לסייע להרגיע אותנו – גם לפעולה זו, יש תועלות נוספות אשר קשורות לשמירה על הבריאות ולא רק השפעה חיובית על עור הפנים.

 

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן