צרכנות
פופולארי

איך לבחור מסעדות טובות בחו"ל?

החוויה הקולינארית מהווה חלק בלתי נפרד מחופשה בחו"ל – ולא משנה לאיזה יעד אתם טסים.
במקום הזה יכולה לעלות השאלה: איך לבחור את המסעדות הנכונות?
בכל זאת, אתם מגיעים למדינה לכמה ימים וסביר להניח שאתם לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים ומבקשים שכל מסעדה שתבחרו תהיה לא פחות מעולה.
אז בכדי לסייע לכם להעלות את הסיכויים להשיג את המטרה, להלן מספר טיפים אשר יסייעו לכם בבחירת המסעדה:

מה אתם רוצים לאכול?
לפני שאת בכלל מתחילים במלאכת חיפוש המסעדות, כדאי שתגדירו לעצמכם מה אתם רוצים לאכול.
האם אתם מעוניינים במאכלים מקומיים, האם אתם מבקשים במסעדות בשרים, מסעדות חלביות, מסעדות סושי וכיוצא בזה..
האם אתם מעוניינים ליהנות מסעודה בת מספר מנות – פתיחה, עיקרית, קינוח וכיוצא בזה..
כדאי לשים דגש גם על פרמטרים נוספים ובין היתר כמו: האם יש לכם העדפות למנות מסוימות, האם אתם מבקשים ליהנות ממשקאות אלכוהוליים שונים: יינות, אפריטיף, וויסקי או משקאות אחרים.

לחפש גם את החוויה שבמסעדה
במקרים רבים מסעדות בחו"ל יציעו לכם לא רק את החוויה הקולינארית אלא גם חוויה ייחודית.
יש לא מעט מסעדות בקונספטים מיוחדים כמו: מסעדות אבירים, מסעדות בקונספט של סרטים אהובים, מסעדות עם הופעות מוזיקאליות, מסעדות בסגנון דיינרים אמריקאים של פעם והרשימה עוד ארוכה..
אם אתם מחפשים לא רק את המסעדה אלא גם את החוויה כדאי שתשימו דגש גם על הנושא הזה בהליך בחירת המסעדה המבוקשת.

לשים דגש על המיקום
כשאתם מבקרים בעיר גדולה שאולי אתם לא מכירים כל כך טוב את כל השכונות והאזורים שלה, ההמלצה היא לשים דגש גם על המיקומים של המסעדות בהן אתם מבקשים לבקר.
יש לוודא שיש לכם גישה נוחה לאותה המסעדה – כך שאם לדוגמא קבעתם מקום לארוחת ערב, כדאי שתבדקו שיש לכם תחבורה שתיקח אתכם בחזרה למלון לאחר הארוחה.
במקרים מסוימים כדאי לוודא שמדובר במסעדה הממוקמת בשכונה ידידותית – בכדי לא לקחת על עצמכם סיכונים מיותרים בעת הביקור באותה המסעדה.

ומה לגבי המחירים?
במקרים רבים גם למחירים תהיה השפעה על בחירת המסעדה – בכל זאת, יש מסעדות בחו"ל אשר מחירי המנות יכולים להגיע בהן למאות שקלים.
בכדי לא למצוא את עצמכם עם חורים בכיסים, כדאי לבדוק מראש גם את נושא המחירים – ניתן להיכנס לאתר של המסעדה ולעיין בתפריטים או פשוט ליצור קשר עם המסעדה על מנת לקבל תמונה כללית לגבי המחירים.

לא לשכוח לקרוא המלצות (גם הונגרית אפשר לתרגם לעברית)
נסו לקבל המלצות וחוות דעת חיוביות לגבי המסעדות – באפשרותכם לחפש המלצות של ישראלים אשר ביקרו באותן המסעדות – ניתן לדוגמא, להיכנס לקבוצות בפייסבוק אשר הוקמו סביב אותו היעד ולחפש בקבוצה את שם המסעדה.
אם לא הצלחתם למצוא חוות דעת של ישראלים, תוכלו לחפש המלצות של מקומיים – כיום, ניתן לתרגם בצורה פשוטה את חוות הדעת מכל שפה.
חוות דעת יספקו לכם תמונה טובה יותר הן על טיב האוכל, הן על האווירה והן על השירות במסעדה – כאשר ההמלצה היא לנסות ולהתרשם מכמה שיותר חוות דעת רלוונטיות.

בחרתם מסעדה?  כדאי להזמין מקום!
אז אחרי שהשקעתם את הזמן והמאמץ הנדרשים ובחרתם את המסעדות, בשלב הבא חשוב שתוודאו שיהיו לכם מקומות – ושלא תמצאו את עצמכם ממתנים דקות ארוכות  מחוץ למסעדה רק בשביל הסיכוי שיהיה לכם היכן לשבת.
ההמלצה היא להזמין את המקומות זמן מה מראש (אפילו שבועות לפני המועד המתוכנן להגעה אל אותה המסעדה) – בעיקר במקרים בהם מדובר במסעדות אשר נחשבות למבוקשות במיוחד.

 

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן