צרכנות
פופולארי

מעשנת בשר – 5 עובדות מדהימות

בין אם שמעתם את צמד המילים בעבר ובין אם לא, מעשנת הבשר היא ללא ספק הכוכבת הגדולה בתחום הקולינריה בישראל. היא ניצבת בגאווה בבתים רבים, מייצרת ארוחות מלכים ומעניקה חוויה בלתי רגילה לכל דורש. עכשיו הגיע הזמן להכיר אותה קצת יותר לעומק.

1 – מעשנת בשר מעניקה שליטה מלאה

במקום להתעסק עם פחמים ולקוות שתצליחו להגיע לטמפרטורה האידאלית בתהליך הבישול, מעשנת בשר איכותית מעניקה לכם שליטה מוחלטת. אתם רק צריכים לקבוע את הטמפרטורה המבוקשת, והמכונה תעשה את העבודה במקומכם. אין ספק שמדובר בשדרוג של ממש, ובתהליך עבודה פשוט, נוח ויעיל במיוחד.

2 – מעשנת בשר לא רק להכנת בשר

חובבי הבשר אוהבים אותה מאוד, אבל האמת היא שמעשנת הבשר לא מיועדת רק עבורם. למעשה, אפשר להכין באמצעות שלל מנות מנצחות הכוללות דגים, ירקות ואפילו טופו. יתרה מכך, גם פיצות ומאפים תוכלו להכין באמצעות המעשנת, כך שמדובר בפתרון מושלם לא רק לקרניבורים אלא גם למי שמעדיף תפריט צמחוני או טבעוני.

3 – מעשנת הבשר טובה לבריאות

חוץ מטעם מצוין וארומה נפלאה, מעשנת הבשר מספקת גם דרך הרבה יותר בריאה לבשל מזון. הסיבה לכך פשוטה: במקום לחשוף את נתחי הבשר, הדגים או הירקות למקור החום ישירות, תהליך הבישול הייחודי מגן מפני הכימיקלים שעשויים להתקרב למנות המפנקות שלכם.

4 – שבבי העץ משפיעים על הטעם

כשאתם בוחרים שבבי עץ, כדאי לדעת שיש קשר הדוק בין סוג העץ לבין הטעם שתקבלו. למעשה, שבבים שונים יעניקו טאץ' ייחודי ומסקרן לכל מנה שתבחרו להכין. שבבי דובדבן מעניקים טעם מתקתק ולכן מתאימים לבשר ולעוף, בעוד פקאן יתאים יותר לבקר ולירקות, ואילו אלון אידאלי לבקר ולדגים.

5 – בישול מצוין לכל סוג בשר

העובדה האחרונה משמעותית במיוחד לחובבי הבשר, אלה שלא לגמרי בטוחים אם יוכלו להכין באמצעות מעשנת הבשר את הנתח המועדף עליהם. אם כן, הבשורה הטובה היא שעם מעשנת ניתן להכין כל מנה שתבחרו, לרבות אנטריקוט, נתחי עוף, אווז, נקניקיות וכל נתח שעולה בדעתכם. התוצאה? מופלאה. אין דרך אחרת לתאר אותה.

חברת טרייגר, גאה להציג בפניכם מגוון רחב של מעשנות בשר מדגמים שונים ובגדלים שונים, תוכלו לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://www.traegergrills.co.il/ או ליצור עמנו קשר טלפוני בטפלון מספר: 1-800-10-12-84, ואנו נשמח לתת לכם הסבר מפורט על המעשנות החדשניות שלנו.

באתר תוכלו לקיים רכישה אונליין של שבבי עץ לעישון, כלים למנגל, אביזרים למנגל, תבלינים לעל האש, מעשנות בשר ועוד.

תגיות

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן