צרכנות
פופולארי

מכשירי שמיעה מחירים

כשאדם זקוק לסיוע, מחיר לא צריך להיות הקריטריון החשוב ביותר לאותו אלמנט מסייע. מצד שני, נראה שכאשר אדם מחפש לדוגמא מכשירי שמיעה מחיר דווקא כן יהיה הדבר הראשון שיבדוק טרם הרכישה ולפחות בחלק מהפעמים ייוותר על כך לחלוטין. נשאלת השאלה – האם המחיר מתעלה על איכות החיים? ברובן המוחלט של הפעמים התשובה תהיה חד משמעית לא. הרי במשך שנים רבות בהן נמנע אותו אדם מסיטואציות הכוללות הקשבה מהסיבה שהוא אינו מצליח לקלוט במאת האחוזים את הנאמר, כעת יש לו את האפשרות לשפר את איכות חייו ולצאת לעולם ללא חשש.

מכשירי שמיעה מחיר משתלם באיכות מנצחת

כשמתאימים למטופל מכשירי שמיעה מחיר הוא לא הפרמטר החשוב ביותר שמלווה את התהליך, מכיוון שמדרגות מחירים מסוימות משמעותן תכונות יעילות יותר של המכשיר, לדוגמא:

  • הגנה מפני רעשי רוחות – מי לא מכיר את הסיטואציה הבאה; בזמן שיחה חשובה מאוד בטלפון, את הצד השני של הקו תופסת לפתע רוח חזקה במיוחד שמשתלטת לחלוטין על השיח וחוסמת את קולו של האדם עמו אתם מנסים לדבר. ישנם מכשירי שמיעה בעלי פונקציה של הגנה מפני רוח, כך שאם לפתע החלה לנשוב רוח חזקה ניתן לכוון את המכשיר כך שהדבר לא יפריע למהלך השיחה.
  • זיהוי רעשים נוספים – בנוסף לזיהוי הרוחות החזקות, מכשירי השמיעה המתקדמים של היום מאפשרים לסנן רעשים פתאומיים וחזקים מידי, כך שאם אדם שאינו לקוי שמיעה היה מזנק מפחד לשמע אלמנט כבד שנופל, האדם לקוי השמיעה יזהה את הרעש אך לא יהיה מופתע ממנו. במקרים אחרים, מכשירי השמיעה מזהים לדומא סיטואציה ובה נשמעת מוזיקה ברקע או מכשירי חשמל שונים, מחליש את הצליל שלהם ומגביר קולות של שיח למשל, מנגינות נעימות וצלילים אחרים שנעדיף לשמוע.
  • מכשיר שמיעה אלחוטי – מכשירי השמיעה הולכים ומתכווצים עם השנים, כמעט ואינם נראים לעין או מורגשים בתוך האוזן. הם גם הופכים אלחוטיים כך שניתן להגביר ולהנמיך תדרים מסוימים דרך אפליקציה מיוחדת המותקנת במכשיר הסלולרי, ואף לנהל שיחות טלפוניות באמצעות מכשיר השמיעה.
  • חיבור למכשיר הסלולר – אפליקציה מיוחדת המותקנת במכשיר הסלולר של לקוי השמיעה, תאפשר לו לשלוט בלחיצת כפתור על התדרים השונים שהוא שומע, להתחבר לשירותי סטרימינג, ועוד.

איפה קופות החולים נכנסות לתמונה?

סיבה נוספת מדוע כאשר מדובר על מכשירי שמיעה מחיר הוא לא פרמטר שצריך להטריד אתכם, היא שקופות החולים מעניקות סבסודים חלקיים או מלאים על המכשירים, כל קופה על פי התנאים שלה. אין ספק שעלות מכשיר השמיעה עלולה להישמע לכם כבדה לפחות בהתחלה, אבל ברגע שבודקים לעומק את הדברים ומבינים שקופות החולים מסייעות עד כמה שהן יכולות, מבינים שבסך הכל מדובר בהשקעה משתלמת במיוחד שמטרתה אחת ויחידה – להעלות את איכות החיים שלכם.

  • המאמר הינו אינפורמטיבי בלבד, המכון הוא מכון שמיעה פרטי ואין לו קשר לקופות חולים.

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן