צרכנות
פופולארי

יום כיף לעובדים – על חשיבה מחוץ לקופסא

כיום, כל בעל עסק או מנכל ארגון או חברה, מודע לחשיבות הגבוהה של רווחת העובדים – אשר ימי כיף, טיולים, מתנות ופינוקים יהוו חלק בלתי נפרד מהדאגה לאותה הרווחה.
אז כאמור, כל מעסיק, ידאג להוציא אל הפועל מעת לעת יום כיף אטרקטיבי וחווייתי – אשר יגבש את העובדים וכמובן, גם יאפשר להם ליהנות מהתחושה שחושבים עליהם, רואים אותם ושהם לא מובנים מאליהם.
עכשיו, נשאלת השאלה איך לארגן יום כיף אשר ישיג את כל מטרותיו ולהלן טיפים ישימים ודגשים אשר יסייעו בהשגת המטרה:

לקחת בחשבון את כל הפרטים
לפני שאתם "יוצאים לדרך" ומתחילים בתכנון בפועל של אותו יום כיף. חשוב לקחת בחשבון את כל הפרטים הרלוונטיים אשר אמורים לכלול: גובה התקצב אשר מוקצה לטובת יום כיף, כמות העובדים אשר אמורים לצאת לאותו היום (והאם מדובר ביום אחד לכל העובדים או במחזורים), מועד יום הכיף (כדאי להתייחס כמובן גם לעונת השנה), דרישות, צרכים, ציפיות ומגבלות..
כל אותם הפרטים ישפיעו בסופו של דבר על איך שאותו יום כיף יראה ולכן, חשוב לשים עליהם דגש בהליך תכנון היום – שאולי בפועל הוא יהיה יותר יום אחד, מכיוון שימי כיף יכולים לבוא לידי ביטוי גם בצורה של נופש לעובדים בן מספר ימים.

לתת לעובדים מקום ואפשרות להביע דעה
בכדי שהעובדים ירגישו שרואים אותם, מתחשבים בדעתם ולוקחים את מה שהם חושבים ומרגישים בחשבון, ההמלצה היא לשתף אותם בהחלטות אשר יתקבלו בנושא.
כך לדוגמא, ניתן לבחור כמה יעדים או כמה קונספטים לימי כיף לעובדים לדוגמא: סדנת בישול בטבע או יום ספא מפנק ולערוך סוג של הצבעה בין העובדי לגבי יום הכיף המועדף עליהם – וכאמור, הרעיון אשר יזכה לקבל הכי הרבה קולות הוא זה שייבחר בסופו של דבר.

לחפש רעיונות ברשת האינטרנט
כיום, בכדי להוציא אל הפועל יום כיף אטרקטיבי, אתם לא חייבים להשקיע זמן רב במחשבה ובתכנון – בעיקר בגלל שיש לכם גם את האפשרות להשתמש ברשת האינטרנט ולתת לאחרים לחשוב בעבורכם.
השקעה בחיפוש ברשת יכולה להעלות מגוון רחב של רעיונות שאולי לא חשבתם עליהם טרם לכן.
מעבר לכך, ברשת תוכלו גם למצוא מגוון רחב של חברות הפקה, אשר יכולות לתכנן ולארגן את אותו יום כיף בעבורכם – והאצלת סמכויות יכולה להקל עליכם במידה רבה את העובדה וגם לאפשר לכם להוציא אל הפועל בסופו של דבר את יום הכיף המושלם.

לגלות מקוריות ויצירתיות
כל קונספט או רעיון ליום כיף, יכול להפוך למוצלח יותר אם תשקיעו קצת מחשבה ויצירתיות. כך לדוגמא, גם אם תחליטו עם יום ספא – תוכלו לדוגמא, להוסיף פינוקים קטנים כמו חלוק רחצה ממותג אשר יחולק כמתנה לעובדים – ובכוחה של מתנה כזאת לשדרג את אותו היום.
כמובן, שהמקוריות והיצירתיות יכולים לבוא לידי ביטוי גם בתכנים של ימי הכיף לעובדים – אם תשקיעו קצת זמן ומחשבה בתכנון אותו היום, אתם עתידים להוציא "תחת ידיכם" יום כיף מיוחד, חווייתי ואטרקטיבי.

להקפיד על הכנסת שינויים
יכול להיות שלפני שנה הוצאתם את העובדים ליום כיף מושלם – שרבות דובר בו במשך חודשים ואפילו עד לימים אלו..
כחלק מכך, אתם עתידים לחשוב ש"רעיונות מנצחים לא מחליפים" אבל בפועל, אם תמשיכו לבחור באותו קונספט דבר זה יכול לייצר שעמום אצל העובדים ולהפחית את מידת שביעות הרצון שלהם מאותו יום כיף ולכן, כדאי בכל פעם לרענן ולמצוא כיוונים ורעיונות חדשים לאותו יום כיף.

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן