תרופות סבתא

דורבן ברגל תרופות סבתא לטיפול טבעי והקלה על הכאבים

איש אינו מודע לרמות הכאב שכף הרגל יכולה לגרום לו, עד לרגע שבו מופיע דורבן בכף הרגל בפעם הראשונה.

מה זה דורבן ברגל אתם שואלים?

ובכן מדובר בדלקת סביב העקב, המתמקדת ברקמה המתוחה לאורך הקשת של כף הרגל מכנה גם הפסיה הפלנטרית. התלונה העיקרית שתשמעו בנושא היא כאבים חדים בעקב, שמופיע בעיקר בבוקר ודועכים לאחר כמה דקות של צעידה.

העניין הוא שככל שהתופעה נמשכת, היא הופכת בלתי נסבלת. כך, כשמדברים על דורבן ברגל תרופות סבתא הן למרבה המזל עסק מוכר ומגוון, כך שיש לא מעט אופציות לטיפול טבעי. 

המחשה של מה זה דורבן ברגל

דורבן ברגל תרופות סבתא לטיפול טבעי

רגע לפני שנרחיב אודות דורבן ברגל תרופות סבתא כדאי להבין ממה נוצר דורבן ברגל מלכתחילה. 

ובכן, לרוב מדובר בהצטברות משקעי סידן על עצם העקב הקדמית. משקעים אלו יוצרים זיז גרמי קטן באורך של סנטימטר בלבד, שללא תופעות של דלקת אינו ישפיע על האדם. 

על כן, אם אינכם חשים בכאב או שהדבר לא מפריע לכם ביום יום, אין כל סיבה לדאגה. במידה ואתם חשים כאבים, הנה כמה המלצות על דורן ברגל טיפול טבעי שיטפל בבעיה:

זרעי אלפלפלא

חליטת זרעי אלפלפלא תהיה עשירה במינרלים כגון ויטמין A, סידן, מגנזיום, ויטמין C ועוד. מלבד התרומה העצומה של החליטה הזו לגוף, היא גם יוצרת איזון מינרלי שמונע מהדלקת להחמיר. בנוסף, זרעי האלפלפלא מונעים בריחת סידן וכך מקלים על כאבי הדורבן. 

כורכום

הכורכום יעיל לטיפול והקלה בכל כך הרבה בעיות רפואיות, כך שרק הגיוני שהוא יהיה יעיל גם נגד דורבן ברגל. הסוד הוא הכורכומין, הרכיב הפעיל שבצמח שביכולתו לעכב מיזוג של חומרים מעודדי דלקת, וכך מהווה תחליף טבעי לתרופות נגד כאבים ודלקות. את הכורכום ניתן לצרוך כתבלין בכוס מים, או ככמוסה. 

חומץ תפוחים

לא תאמינו עד כמה כף חומץ תפוחים המהולה בכוס מים, תוכל להיות יעילה עבורכם. בנוסף, ניתן לחבוש את העקב בתחבושות טבולות בחומץ להקלת הכאב. 

שמן קוקוס

גם שמן הקוקוס ידוע ביכולותיו הפלאיות לרפא ולהקל על בעיות רבות, כולל דורבן ברגל. את השמן מפיקים בכבישה קרה, ויש לו נוגדי חמצון כה חזקים עד שהוא נחשב לאנטי-דלקתי, אנטי-פטרייתי ואף אנטי-סרטני! את השמן ניתן לצרוך באופן פנימי וחיצוני. באופן חיצוני יש למרוח כפית שמן על האזור הכואב, לעטוף בניילון נצמד ולהמתין. מומלץ אף לישון כך ולהקל על הכאבים למחרת בבוקר.

שמן חרדל

אחד הרכיבים אותם מכיל שמן החרדל, הוא המגנזיום. עיסוי מקצועי בשמן חרדל, יקל מאוד על הכאב בשל תכונותיו האנטי דלקתיות של המגנזיום. מומלץ לשלב את הטיפול עם אמצעים נוספים שכן העיסוי מקל מאוד אך אינו מרפא את הכאב לחלוטין. 

דורבן ברגל תרופות סבתא

ליהנות ממה שהטבע מעניק לנו

לטבע יש כל כך הרבה הפתעות, שמגיעות אלינו בצורות של ויטמינים טבעיים ומדהימים שיכולים לרפא ולחזק את הגוף גם במקרים בהם זה מרגיש בלתי אפשרי. כך, גם אם תקף אתכם דורבן ברגל תרופות סבתא יוכלו לעזור לכם מאוד. במידה והמצב קשה לכם יותר משחשבתם, ניתן ומומלץ אף לשלב את הטיפול עם תרופות קונבנציונליות בהתאם להמלצת רופא.

לא בטוחים שזאת הבעיה? אם אתם עדיין סובלים מכאבי רגליים תרופות סבתא נוספות מופיעות בכתבה.

תכנים דומים שתאהבו:

בדקו גם את:
Close
Back to top button
דילוג לתוכן