תרופות סבתא

תרופות סבתא לעייפות

תרופות סבתא בייתיות לעייפות

רשימת תרופות סבתא לעייפות

עייפות היא אחת התופעות אשר אינה פוסחת על אף אחד מאיתנו.
היום אפשר לראות גם ילדים ובני נוער מתלוננים שהם אינם מצליחים להתרכז בשיעורים,
שהם עייפים מדי וכמובן גם מבוגרים מרגישים את התחושות הללו.
לעתים העייפות היא תוצאה של החיים המודרניים, של עודף הגירויים והישיבה הממושכת.
לעתים יש לעייפות מקור פיזיולוגי שיש לבחון לעומק.

7 תרופות סבתא לעייפות

תרופות סבתא לעייפות בטוחות לשימוש ויכולות להשפיע על הגוף באופן מידי.
אפשר לאמץ את ההצעות השונות שברשימה ואפשר להתחיל משינוי אחד יחיד, כל אחד על פי הקצב האישי שלו.

אומגה 3

תוסף של אומגה 3 או העשרת התזונה במאכלים אשר מכילים אומגה 3 יכולים לשמש בתור תרופות סבתא לעייפות. האומגה מזינה את המוח באנרגיה והיא מונעת את נפילתה במהלך היום.
אנשים אשר מרגישים עייפות רבה באמצע היום או לאחר ארוחת הצהריים
יכולים להרגיש הבדל משמעותי לאחר צריכתה.
את האומגה 3 ניתן למצוא במאכלי ים כמו סלמון וטונה ובנוסף בזרעי צ'יה,
זרעי פשתן מיד לאחר שנטחנו וכן דלורית ותרד.

קוואקרתרופות סבתא וטיפול בעייפות

שיבולת שועל יכולה להועיל לאלו אשר סובלים מעייפות.
היא מכילה ויטמינים מקבוצת A,B וויטמין E.
היא משפרת את זרימת הדם ולכן מאפשרת לו להזין את כל איברי הגוף בחמצן על פי הצורך.
כתוצאה מכך, העייפות נמוכה יותר.
שילוב של שיבולת שועל בתזונה כמו דייסה מדי בוקר, מפחית את העייפות הכרונית
ועוזר לתפקוד יעיל יותר במהלך היום.

שיפור התזונה

שיפור התזונה נכנס ללא ספק לרשימת תרופות סבתא לעייפות.
אלו אשר אוכלים במהירות אוכל מעובד ושותים משקאות ממותקים,
ירגישו הבדל מידי ברגע שיעשו שינוי ויעברו לאכילה מסודרת של אוכל מבושל ויעברו לשתיית מים.
לרוב לא ניתן לבצע את כל השינויים יחדיו ולכן מומלץ לבחור בכל פעם בשינוי אחד קטן
שניתן לשלב ביום יום כמו שתיית מים לאורך היום או אכילה למשך זמן ארוך יותר מהרגיל.

פיהוק

הגוף שלנו זקוק לחמצן ורובנו מורגלים לנשימה שטחית.
במצב של עייפות אנחנו מפהקים ולא במקרה.
הגוף צריך יותר חמצן ומשיג זאת בפעולה פשוטה זו.
אין לעצור את הפיהוק ויש לעודד את שאיפת האוויר.
כדאי גם לתרגל נשימה רצונית מדי יום ולעצור ולנשום נשימה איכותית בהתקפי עייפות.
הדרך לנשום "נכון" היא לקחת את מלוא האוויר, לכלוא אותו בריאות למספר שניות ולנשוף את כולו החוצה.
תרגול של חמש דקות יכול להשפיע מיד על מידת העייפות.

תנועה

החיים המודרניים מאופיינים בחוסר תנועתיות ויותר מכך, "ישבנות" (ישיבה רבה).
אורח חיים זה מוביל לעייפות אשר יכולה להתבטא בשעות שונות של היום והפתרון לכך היא תנועה.
לאנשים אשר עובדים שעות רבות מול המחשב מומלץ ליזום הפסקות תנועה.
אלו שיכולים לעשות זאת, כדאי לעבוד חלק מהזמן בעמידה
ואם ניתן כדאי גם לתרגל תרגילי מתיחה, בתחילת היום, בסיומו וככל האפשר גם במהלכו.

מנוחהתרופות סבתא לעייפות טיפול בייתי

חשוב לתת לגוף לנוח כמו שצריך.
לשם כך יש לכבות את המסכים השונים, לעמעם את האור ולתת לגוף לשקוע למנוחה (במהלך היום) או שינה (בלילה). הרגלים טובים של שינה כמו הימנעות מאכילה בצמוד לשעת השינה והליכה לשינה בשעות קבועות,
נכנסים לרשימת תרופות סבתא לעייפות.

שתיית מים

יש להרבות בשתיית מים.
אלו אשר לא אוהבים את טעם המים יכולים להכין חליטות שונות טעימות כמו חליטת מנטה, נענע ואחרות.
יש להימנע מהמתקה בסוכר כיוון שהוא נוטה להרים את האנרגיה ולהורידה מיד בחזרה.
ברגע של נפילת אנרגיה כוס מים תוכל לעורר את הגוף בחזרה.

תגיות

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button