צרכנות
פופולארי

בתי עסק מתקשרים עם לקוחותיהם באמצעות סרטוני תדמית

הם הופיעו במקרה על גבי הפיד בפייסבוק או באינסטגרם, משכו את תשומת הלב שלך בכנס המקצועי האחרון, ואולי נתקלת בהם כשחיפשת מוצר או שירות בגוגל. אלה הם סרטוני התדמית, הכלים השיווקיים שעסקים רבים כבר הבינו שאי אפשר בלעדיהם, ובצדק. הנה הסיבה הטובה ביותר להפיק סרטון כזה בדיוק, גם בעסק שלך.

סרטון תדמית מפיח חיים במוצר

מעל לכל, סרטי תדמית לעסקים הם דרך נהדרת לתקשר עם הלקוחות. במקום עוד תמונה, טקסט מפרך או מאמר דעה עם מאות מילים שאיש לא יקרא, הסרטון מייצר עבור הצופים חוויה שונה לחלוטין. זוהי חוויה שמעוררת כמעט את כל החושים, לפחות עד שניתן יהיה להעביר גם ניחוחות מבעד למסך, ואין ספק שהיום יש עדיפות לתוכן מהסוג הזה על פני חלופות שכוללות טקסטים ארוכים. חוץ מזה, סרטון חכם מפיח חיים בכל מוצר ושירות, גם אם נדמה לך שמדובר במוצר אפרורי ומשמים, או בשירות שאין דרך "סקסית" להציג. הבשורה הטובה היא שיש, וחברת ההפקות המקצועית תציג בפניך לא מעט דרכים יצירתיות לעשות את זה נכון.

סרטון תדמית מגדיל חשיפה

בעלי עסקים מעידים כי הבעיה העיקרית שניצבת בפניהם בכל הקשור לשיווק ולפרסום, היא החשיפה. הם רוצים להגיע לקהל יעד רחב, אבל אמצעי השיווק המסורתיים לא תמיד מספקים תוצאות. סרטי התדמית משנים את התמונה. למעשה, עוד לפני הקמפיין הממומן בפייסבוק ומודעת הפרסום בגוגל, סרטונים זוכים לחשיפה מוגברת ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש. הם מאפשרים לנו להגיע לקהל היעד, הם מגדילים את החשיפה ובמקרים רבים הם אף מועברים בין חברים ובין קבוצות, פשוט משום שהם מעבירים את המסרים הנכונים, בדרך הפשוטה והמדויקת ביותר.

מגיעים אל הקהל בדרך המהירה ביותר

אם נודה באמת, גם אנחנו מבלים זמן ניכר מול מסכי המחשב והטלפון, משוטטים בין הסטורי באינסטגרם לפיד בפייסבוק, עוצרים להתייעץ עם גוגל וממשיכים אל אתרי החדשות ואל תיבת המייל. סרט התדמית מאפשר לנו להשתמש בכל הפלטפורמות הללו בדרך חכמה ויצירתית, ולהגיע אל הקהל שלנו במקום שבו הוא נמצא ממילא. כמובן שכדי לבלוט נצטרך חברת הפקות מקצועית לבניית קונספט מנצח ולעריכה ברמה הגבוהה ביותר, אבל אם עושים את זה נכון, התוצאות ממש לא מאחרות לבוא.

להפקה מקצועית וברמה גבוהה צוות קלמנטינה הפקות סרטים עומד לרשותכם. יחד נוכל לתכנן את כלי השיווק האפקטיבי שישיג את כל המטרות שהצבתם לעצמכם. אתם מוזמנים לפנות אלינו כבר עכשיו באמצעות טלפון מספר: 077-9966221 או לבקר באתר האינטרנט בכתובת: https://clemantinafilms.co.il/.

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן