צרכנות
פופולארי

כירורג שד מומלץ לבחור היטב

בדיקות שד הן בדיקות שגרתיות שיש לבצע בתדירות זו או אחרת, בהתאם לנתונים שנביא כאן בהמשך המאמר. ;כך או כך, בדיקות אלו ניתן לבצע אצל רופאים המתמחים בכירורגיית שד, שכן הם אלו אשר ידעו לזהות טוב יותר, ומבעוד מועד, כל תופעה שעלולה להצביע על סכנה לסרטן השד, מחלה שחובה לגלות מבעוד מועד. חשיבות האבחון המוקדם והטיפול המוקדם גבוהה במיוחד, ולכן כירורג שד מומלץ לבחור בתבונה.

כל אדם מתחיל את דרכו איפשהו, ובלי שרופא כירורג יתחיל להתמחות בכירורגיית שד, הוא לא יצמח ויהפוך למומחה לעולם. ועם זאת, בייחוד במקרה של אבחון מוקדם של סרטן השד, הרי שמרביתנו תעדיף לדעת שהן בידיו המיומנות, תרתי משמע, של רופא שמישש כבר אלפי שדיים, ויודע לזהות כל חריגה מהנורמה קטנה ככל שתהיה.

כירורג שד מומלץ עם ניסיון ושם טוב

כירורג שד מומלץ לבחור עם הכרות מוקדמת עם שמו או שמה, ואכן, מרבית הנשים תחושנה נוח יותר עם כירורגית שד. עולם הרפואה הולך ומתאזן עם השנים, וכיום יש הרבה מאוד רופאות המתמחות בכירורגיית שד. הבדיקה אצל רופאה אישה, בכל הנוגע לאיברים האינטימיים והמוצנעים שלנו, יכולה בהחלט להרגיש נוח יותר כאשר הרופא הוא רופאה, או במקרה זה – כירורגית שד.

שמו הטוב של רופא טוב הולך לפניו, אך ריבוי הרופאים בימינו עלול ליצור בלבול. הרבה המלצות והמלצות סותרות, חוויות שונות אצל אותו הרופא, ובעיקר בלבול וחוסר אונים, בייחוד כשאת יודעת כמה חשובה הבדיקה. דבר ראשון, את צריכה להרגיש נוח עם הרופא המטפל, בטח כאשר מדובר בבדיקה ידנית. לכן בדקי מי מבצעת בדיקות אלו בצורה עדינה אך מקיפה, ומי זמינה דיו בכדי לפגוש אותך במלואך, ולא רק כעוד פציינטים באמצע היום, שצריך לגמור איתה כמה שיותר מהר (או במילים אחרות, רואה את האדם ולא רק את הפציינט).

כירורג השד שלך יבדוק היטב, ובמקרה הצורך אף ישלח אותך לבדיקות כגון ממוגרפיה או אולטרסאונד, עליהם נרחיב כעת, כדי שתכירי את הבדיקות הללו כבר מעכשיו, שכן סביר להניח שבשלב זה או אחר תעברי אחת מהן לפחות.

בדיקות חשובות לאיתור סרטן השד

כשאת מחפשת כירורג שד מומלץ, בדקי באתר האינטרנט שלו או שלה איזה שירותים הם מציעים. את רוצה לראות שירותים מקיפים ומתמחים בתחום, כולל אבחון וניתוחי שד, וכמובן נגישות לשתי הבדיקות הראשוניות והעיקריות – ממוגרפיה ובדיקת US (אולטרסאונד).

שתי הבדיקות הללו משלימות זו את זו, כאשר בדיקת הממוגרפיה נחשבת לחשובה מביניהן. שתיהן אינן פולשניות, לרוב לא כואבות, אך לעיתים עלולות לייצר אי נחת זמנית וקלה. שתיהן נועדו לאתר חריגות ותופעות שונות ברקמות השד, בכדי שהרופאים יוכלו לגשת לטיפול במקרה הצורך, בצורה המהירה והיעילה ביותר. הממוגרפיה הינה בדיקת רנטגן במינון נמוך, ואילו האולטרסאונד משתמשת בגלי קול.

תגיות

תכנים דומים שתאהבו:

בדקו גם את:
Close
Back to top button
דילוג לתוכן