חדשות טובותמה שמעניין

בצל הקורונה: הבלוגר שעוזר לעסקים הקטנים

מעשים טובים בצל המגיפה קורונה

מגיפת הקורונה שהגיעה לישראל לפני כמה שבועות השביתה חלקים גדולים במשק. עסקים רבים נסגרו, אלפים מצאו את עצמם מחוסרי עבודה, ועסקים קטנים רבים, כמו גם עצמאים, נאבקים כדי לשרוד את הקושי הכלכלי מולו הם ניצבים.

בתוך כל הכאוס הזה, יש מי שהחליט לקחת את כוחה של הרשת החברתית, ולנצל אותו לטובה. בלוגר הטיולים ״חן עמר״ הוא אושיית רשת, אשר מתחזק חשבון אינסטגרם פעיל עם קרוב ל- 120 אלף עוקבים. בשגרה חן מעביר סדנאות שיווק באינסטגרם לעסקים קטנים, אבל לא רק. חן הוא בלוגר טיולים מפורסם, מתארח במלונות יוקרה ברחבי העולם ומתעד את הביקורים מעוררי הקנאה שלו בחשבון האינסטגרם. נוסף על כך חן מתכנן טיולים פרטיים, ומוציא קבוצות של טיולי יוקרה בהנחייתו לכמה יעדים בעולם.

כוחה של הרשת החברתית

לפני כמה ימים שב חן מחופשה בגואה שבהודו. על פי ההנחיות של משרד הבריאות כל מי שחזר לאחרונה מחו״ל, עליו להכנס לשבועיים של בידוד בית, וכך עשה גם חן. במקום לשקוע בבאסה אל מול המצב, החליט חן לעשות משהו טוב עם הכוח שיש לו בידיים. הוא פרסם הצעה לכל בעלי העסקים, מכל התחומים, לשלוח לו מוצרים יחד עם הטבה לעוקבים, והוא בתמורה יפרסם את בית העסק אצלו בסטורי. חן אף הגדיל והחליט שהפרסום יהיה לגמרי בחינם.

אם אתם בעלי עסקים קטנים שנותנים שירותים שונים שיכולים להיות רלוונטיים לציבור שמסתגר בבתים, חפשו את חשבון האינסטגרם שלו (henamar), שלחו לו מוצר אחד או יותר לדוגמא, יחד עם מבצע מפנק לגולשים, ומובטחת לכם הזדמנות לחשיפה גדולה במיוחד.

תגיות

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן