מה שמעניין
פופולארי

איך מתבצע תהליך של פתיחת עסק עצמאי?

החלטה לגבי יציאה לדרך עצמאית היא החלטה בעלת השפעות ארוכות טווח, וזאת בשל ההבנה כי תהליך של פתיחת עסק עצמאי חייב להתבצע בצורה סדורה וחוקית, מתוך מטרה להתחיל ולצאת לדרך ובכך להימנע מטעויות שעשויות לעלות ביוקר בהמשך. אם החלטתם לפתוח עסק עצמאי, צריך לקחת בחשבון כי מדובר בהליך בירוקרטי אשר כרוך בלא מעט פעולות. כיצד מתבצע התהליך? להלן כל הפרטים.

פתיחת תיק – כך תעשו זאת

על מנת לפתוח עסק עצמאי אתם נדרשים לפתוח תיק במע"מ. שימו לב כי לתחום העיסוק יש השפעה, מאחר שיש בעלי מקצועות המחויבים להיות עוסק מורשה, ואילו בעלי מקצוע אחרים יכולים להיות עוסק פטור. מה ההבדל בין עוסק פטור למורשה? כאשר אתם עוסק פטור, אתם מוגבלים בתקרת ההכנסות השנתית, לצד התנהלות שונה מול מוסדות המדינה כמו הביטוח הלאומי וכן מס הכנסה, בניגוד לעוסק מורשה אשר תקרת ההכנסות אינה מוגבלת, ובמקרה שהיא עולה אפשר להתקדם לכדי פתיחה של חברה בע"מ. אם עד לפני מספר שנים נדרש היה להגיע באופן פיזי למס הכנסה ובליווי מצד רואה חשבון, כיום ניתן לבצע תהליך של פתיחת עוסק מורשה אונליין, ללא צורך בהגעה פיזית למס הכנסה. למעשה, דרך השירות של חברת iCount ניתן לפתוח את התיק בקלות ובמהירות, כל זאת בזכות צוות מקצועי אשר זמין בעבורכם לכל אורך הדרך ואשר מבצע את הפעולות הנדרשות אל מול רשויות המס, ללא צורך בנוכחות פיזית שלכם. דרך האתר ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות אשר כוללות בין היתר את פתיחת התיק, הפקה של חשבוניות וקבלות לצד יכולת לתעד את החשבוניות, כך שכל הניהול השוטף של הצד הבירוקרטי בעסק מתבצע אונליין ותוך שימת דגש על שימוש במערכות טכנולוגיות מתקדמות.

מדובר בפרצת דרך משמעותית אשר חוסכת לכם לא מעט זמן ומאמץ, בייחוד על רקע המעטפת המקצועית אותה אתם מקבלים דרך נציגי האתר. מדובר בהליך רישום המתבצע בקלות, כאשר בפרק זמן של מספר ימים בודדים ניתן כבר להתחיל ולקדם את העסק שלכם. על מנת לפתוח את התיק ברשויות דרך האתר כל מה שצריך לעשות הוא לבצע הליך רישום המתבצע דרך הפלטפורמה האינטרנטית, כאשר פרק הזמן לפתיחת התיק אל מול הרשויות מתבצע בפרק זמן של שבעה ימי עבודה בלבד.

הזדמנות מצוינת לחסוך זמן ומאמץ לטובת פתיחה של תיק

בעבר נהוג היה להגיע למע"מ ביחד עם מסמכים הכוללים בין היתר מסמך על אישור קיום חשבון, אישור על בעלות/שכירות דירה לצד תעודת זהות ביחד עם ספח. לאחר שהגעתם למשרדי מע"מ נדרש היה למלא טופס 821. באמצעות הצוות המקצועי של iCount ניתן לחסוך את ההגעה הפיזית ולתת לאנשי מקצוע למלא את הפרטים בשמכם, ובכך ליצור הליך המתבצע באופן דיגיטלי לחלוטין. המערכת אותה פיתחה החברה קיימת מאז שנת 2007 ומאז מספקת שירות של ניהול עסק דיגיטלי, כמו גם מערכת ניהול לקוחות מתקדמת. אם גם אתם רוצים להגשים את החלום ולפתוח עוסק מורשה, זה הזמן להיכנס לאתר, ובכך להוביל לקיצור משמעותי של זמן ומאמץ, רגע לפני שאתם יוצאים לדרך חדשה.

 

לסיכום

המערכת של חברת iCount מהווה הזדמנות מעולה בעבור כל מי שרוצה לפתוח עוסק מורשה דרך האינטרנט, כולל אפשרות לניהול ומעקב של חשבוניות וקבלות – דרך פלטפורמה מאובטחת. מדובר בשירות שחוסך לכם זמן ומאמץ אבל גם מאפשר לכם לבצע את כל ההליך הבירוקרטי באופן יעיל, מבלי לצאת מהבית. אז קדימה, למה אתם מחכים? הגיע הזמן לפצוח בקריירה חדשה בדמות של עוסק מורשה, כאשר את פתיחת התיק ניתן לבצע באמצעות חברה מקצועית, מובילה ומוכרת בתחומה.

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן