חדשות טובותמה שמעניין

הפשלה של ״פיצה האט״ שהפכה למבצע

ככה נראית גאונות

אין ספק שימי הקורונה הלא פשוטים משפיעים מאוד על ההתנהלות של כולנו.
מי שכנראה הסגר השפיע עליו קצת יותר מידי, היה מנהל עמוד האינסטגרם של חברת ״פיצה האט״ המפורסמת.
כחלק מאסטרטגיית השיווק של עמודי אינסטגרם רבים, נהוג לשתף פוסטים של גולשים שהזמינו מוצרים שמשווקת החברה, והיו מרוצים מהתוצאה.
אולם, המנהל של רשת הפיצות הגדולה שיתף בטעות בסטורי של העמוד, פוסט של גולשת שתייגה את עמוד החברה,
ובו היא מתלוננת שהפיצה שהזמינה ״מגעילה״ כלשונה.
מדובר בפיצה ללא גלוטן שפרסמה החברה לקראת חג הפסח, רק שהמנהל לא שם לב לתלונה של הלקוחה, ושיתף את הפוסט בעמוד.
פיצה האט
צוות הקריאייטיב של החברה לקח את הטעות המצערת, ובצורה גאונית הפך אותה לטריק שיווקי מוצלח במיוחד.
החברה העלתה סטורי חדש בו היא מזמינה את הגולשים לספר מה הטעות הכי מביכה שיצא להם לעשות, ולתייג את עמוד החברה.
הטעות המביכה ביותר תיבחר על ידי הרשת, והגולש יזכה לטעום בחינם את הפיצה ללא גלוטן של החברה. פיצה האט פיצה האט פיצה האט פיצה האט
בנוסף העלתה החברה פוסט בעמוד האינסטגרם שלה, בו היא מבהירה כי מנהל העמוד שלהם לא יקבל פיצה מתנה בעקבות הפדיחה שעשה כי ״ההורים שלו בני דודים״, רמז לכך שהוא אידיוט.
אם זאת לא גאונות שיווקית, אנחנו לא יודעים מה כן.
פיצה האט

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן