צרכנות
פופולארי

דקים איכותיים ועמידים למרפסת במחיר משתלם

היא חלק בלתי נפרד מהבית, למרות שהיא נמצאת בכלל באוויר הפתוח, תחת כיפת השמים. היא יכולה להפוך לפינת האירוח המושלמת ולמרחב האידאלי לבילוי משפחתי אינטימי, אבל כדי ליהנות ממנה באמת מגיע לה שדרוג אחד משמעותי. כך תעניקו למרפסת שלכם את תשומת הלב שמגיעה לה, ותצרו לעצמכם פינה נעימה ומזמינה במיוחד.

דק למרפסת – מי צריך את זה בכלל?

האקלים הישראלי הפך את המרפסת לכוכבת האמיתית של הבית, ונדמה שבכל יום לאורך השנה יש לנו הזדמנות ליהנות ממנה באמת. זו פינה מושלמת לפתוח בה את היום עם ספל קפה, מרחב מצוין לאירוח ושטח אידאלי לארוחה אינטימית בשניים, או עם הילדים. כדי שנוכל ליהנות מכל היתרונות הללו מומלץ לתכנן בקפידה דק למרפסת, והוא אמור לשלב בין אסתטיקה לפונקציונליות באופן מדויק, וכמובן להבטיח איכות ועמידות. חומרים דמויי עץ בהחלט ישיגו את התוצאה הזו, כשהם יוצרים אווירה קסומה ומזמינה מאוד.

דק איפאה או דק סינטטי?

בכל הקשור לאיכות, ולנושא הזה יש גם השפעה לא מבוטלת על העלויות, כדאי להבחין בין חומרי הגלם השונים שיכולים להתאים לדק שלכם. למשל, דק איפאה נחשב היום למבוקש למדי, אבל מה שמתאים לחצרות הבתים הפרטיים יתאים קצת פחות למרפסת בדירת הבוטיק. הסיבה העיקרית לכך היא המשקל הכבד של הלוחות, ואילה אפשר להוסיף גם את עלויות התחזוקה הגבוהות, הנלוות לצורך בצביעה ובשיוף מדי שנה באופן קבוע. לעומת זאת, דק סינטטי עמיד יותר, חוסך לכם עלויות ואפילו ידידותי יותר לסביבה, שהרי לא נעשה שימוש בעצים שנכרתו במיוחד עבורכם. התוצאה שתתקבל מרהיבה לא פחות, וזה עוד יתרון חשוב.

עמידות לאורך זמן

מעל לכל, הדקים הסינטטיים מספקים פתרון פשוט, יעיל וחסכוני. הם לא זקוקים לתחזוקה, לא תצטרכו לצבוע או לשייף, וגם לא לחשוש מפני פגיעה במראה הנפלא שלהם. כך תחסכו לעצמכם לא מעט כסף וכאבי ראש, ותוכלו ליהנות מהמרפסת שלכם הרבה יותר. תכנון מדויק, חברה מקצועית והתקנה ברמה הגבוהה ביותר, כל אלה יחד יבטיחו לכם תוצאה בלתי רגילה, וראש שקט לאורך שנים, עם הקפה הטרי של הבוקר אצלכם במרפסת.

מעוניינים בדק סינטטי למרפסת, דק לבריכה, דק לגינה או דק לחצר? הדקים הסינטטיים של חברת TREX מגיעים עם אחריות ל-25 שנה, זאת בשל תכונותיהם הייחודיות והאיכות הבלתי מתפשרת, הכוללות עמידות גבוהה בפני שחיקות, בלאי ושריטות, עמידות בפני תנאי מזג האוויר הישראלי ויכולת ייצור בהתאמה אישית לכל לקוח, לפי צורת המרפסת. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בטלפון מספר: 077-997-3060 או לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://trex.co.il/.

תכנים דומים שתאהבו:

בדקו גם את:
Close
Back to top button
דילוג לתוכן