צרכנות
פופולארי

איך להתאים את התספורת למבנה הפנים?

לא חשוב כמה אתן משקיעות בטיפוח השיער, או מהי התדירות בה אתם משתמשות באותו צבע לשיער, סביר להניח שכאשר אתן מגיעות למעצב השיער, אתן שמות דגש משמעותי על הנושא של בחירת התספורת.
בהליך בחירת התספורת חשוב לשים דגש על מספר פרמטרים שונים ובין היתר: טעם אישי, אופנה (במידה ונושא זה חשוב לכם) וכמובן, התאמה למבנה הפנים – כאשר, המטרה תהיה להתהדר בתספורת מחמיאה ומרשימה.
בכדי להתאים את התספורת למבנה הפנים, קיימת חשיבות גבוהה שכל אישה תבין תחילה מה מבנה הפנים שלה – אחת הדרכים באמצעותן ניתן להגיע להבנה, עוברת בייעוץ עם מעצב שיער מקצועי. אפשרות נוספת, היא לקחת תמונת פנים, ולעבור על מסגרת הפנים עם עט או עיפרון – מה שיאפשר לסווג את מבנה הפנים לצורה המתאימה.
בשלב הבא, קיימת חשיבות גבוהה להכיר את התספורות אשר נחשבות כמתאימות ומחמיאות לכל צורה של מבנה פנים:

תספורות המתאימות לפנים עגולות
פנים עגולות הן פנים מעט מלאות, עם לחיים עגולות. מי שיש לה מבנה פנים שכזה, תבקש אולי לייצר אשליה של מבנה פנים שהינו מאורך יותר.
בין התספורות אשר יאפשרו לה להשיג את אותה המטרה: תספורת ארוכה וחלקה, אפשרויות נוספות הן קארה הפוך (קארה רגיל יכול דווקא להשיג את המטרה ההפוכה ולפגוע בנראות ולכן, ההמלצה היא דווקא להימנע מתספורת שכזאת) ותספורות מדורגות (כשהדירוגים הם מאחור ולא מלפנים).

תספורות המתאימות לפנים אובאליות
מבנה פנים אובאלי הוא מבנה בצורה של אליפסה (המזכיר במידה מסוימת צורה של ביצה). מי שיש לה מבנה פנים שכזה תגלה שיש לא מעט אפשרויות לתספורות אשר יכולות להחמיא לה ובין היתר: תספורות ארוכות, קצרות, צמודות וגם נפוחות – ולמעשה, כמעט כל תספורת יכולה להתאים למבנה פנים שכזה.
במקרה כזה, ההמלצה היא לבחור את התספורת בהתאמה לטעם האישי ולשאלה אם קיים רצון להבליט או להסתיר משהו.

תספורות המתאימות למבנה פנים בצורת לב
מבנה פנים בצורת לב הוא מבנה עם מצח קצת רחב כשהפנים הולכות ונהיות צרות יותר עד ההגעה לסנטר (המהווה את החלק הצר ביותר).
מבחינת התספורות אשר יכולות להתאים למבנה פנים שכזה, ההמלצה היא לבחור בתספורות מדורגות – כאשר, כדאי לוודא שהדירוג יהיה יחסית סולידי.

תספורות המתאימות למבנה פנים מרובע
מבנה פנים מרובע בא לידי ביטוי במצח מרובע, כמו גם בסנטר שהינו זוויתי ומרובע גם הוא.
בכדי לעדן מעט מבנה פנים מהסוג הזה, כדאי להעדיף דווקא תספורות ארוכות ובדירוג ארוך.
חשוב לציין שגם תספורות המשלבות בתוכן פוני יכולות להתאים ואף להחמיא למבנה פנים מסוג שכזה.

חשיבות של בחירת מעצב השיער המתאים
לא משנה איזה מבנה פנים יש לך או איזה תספורות נחשבות כמתאימות עבור אותו מבנה הפנים, בסופו של דבר לבחירה במעצב שיער, תהיה גם השפעה לא קטנה על התוצאה ועל השאלה עד כמה התספורת תחמיא לך ותענה על שביעות רצונך.
ראשית כל, מעצב שיער מקצועי ומנוסה בתחום, ידע לזהות את מבנה הפנים – גם מבלי שתצטרכי לציין או להדגיש זאת לפניו.
מעבר לכך, מעצב שיער יוכל להתחשב גם בפרמטרים נוספים אשר יכולים להשפיע על הנראות של התספורת ועל מידת ההתאמה שלה ללקוחה.
כמובן, שהמעצב אמור לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם הלקוחה, להציג לה את התספורות שהוא חושב שיכולות להתאים לה ולוודא שהיא אכן מתחברת לאחת מאותן התספורות וגם מבינה איך היא אמורה להיראות פחות או יותר עם אותה התספורת.

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן