תרופות סבתא

אבנים בכיס המרה תרופות סבתא שימוססו את האבנים צ'יק צ'ק!

כיס המרה בגופנו, הוא שקיק קטן הממוקם מתחת לכבד, ואוגר את מיצי המרה שהכבד מייצר. מטרתם של מיצי המרה היא לסייע לגוף לעכל שומנים כאלו ואחרים, והם זורמים מכיס המרה אל המעי הדק באמצעות צינורות שהם צינורית המרה, השלפוחית והתעלה. את תופעת האבנים בכיס המרה כולנו מכירים, ולמרבה הפלא כשצריך לטפל בבעיית אבנים בכיס המרה תרופות סבתא יהיו פתרון נהדר ויעיל. במאמר זה נרחיב אודות התסמינים של אבנים בכיס המרה, וכיצד ניתן לטפל בהן באופן טבעי. 

אבנים בכיס המרה

אבנים בכיס המרה תרופות סבתא

לפני שנרחיב אודות אבנים בכיס המרה תרופות סבתא כדאי לדבר דווקא על אבנים בכיס המרה תסמינים שחשוב להכיר, בכדי לטפל בזמן. ובכן, אבנים בכיס המרה נוצרות מכולסטרול וחומרים המרכיבים את מיצי המרה. הן יכולות להיות קטנות כגרגר חול וגדולות ככדור גולף, כשרובן אינן גורמות לבעיות ותופעות לוואי כלשהן.

מתי הבעיה מתחילה? כשאבני המרה חוסמות את אחת התעלות של מיצי המרה שהזכרנו קודם. כשזה קורה, בדרך כלל מורגשים כאבים בחלל הבטן, בצד ימין. לעתים הכאב מוקרן אל הצד הימני של הגב ואף השכם, כשלעתים הכאב הולך וחוזר ולעתים הוא קבוע.

בין התופעות האחראיות להופעתן של אבנים בכיס המרה תזונה לקויה, חוסר תנועה, שתייה מרובה של אלכוהול ועוד, והדרך להשיג הקלה על כאבי אבנים בכיס המרה היא באמצעות שילוב של תרופות קונבנציונליות ותרופות סבתא כגון:

מיץ לימון

יש כל כך הרבה יתרונות למיץ לימון. למשל, הוא עוצר את ייצור הכולסטרול בכבד, ומזרז את הוצאת הפסולת שכן הוא הופך את הכולסטרול הקיים למסיס יותר במים. כך, בכל בוקר לפני הקפה, כדאי לסחוט לימון טרי לתוך כוס מים פושרים, ואף להוסיף כפית דבש. המשקה יסייע להעלים את האבנים בכיס המרה ואף יחזק את המערכת החיסונית.

נענע

לנענע יש יכולות לסייע לעיכול על ידי הנעה של זרימת מיצי המרה והעיכול. הטרפן, שהוא התרכובת הטבעית בנענע אף תסייע לגוף לפרק את האבנים בכיס המרה, להרפות את ההתכווצויות ולהקל על הכאבים שהאבנים גורמות. הרי ידוע שתה נענע הוא מצוין לכל אורך היום, וזו הזדמנות נהדרת לשלב אותו בין הארוחות, ולהעניק לעצמכם כמה דקות של שלווה טבעית שגם תעשה פלאים לגוף.

ירקות ומיצי ירקות

אבנים בכיס המרה משמעותן שיש לעצור לחלוטין צריכת מזונות שומניים, מטוגנים ומעובדים. במשך שבועיים לפחות, התזונה חייבת להתבסס על ירקות ופירות טריים, או מיצים ושיקים טבעיים. המומלצים ביותר הם תפוחים חומץ תפוחים, סלק, מלפפונים, וגזרים. ניתן לצרוך אותם כסלט, כירקות חתוכים ואף ליהנות מהם כשיק טרי ובריא שימלא אתכם באנרגיה לכל אורך היום.

הקלה על כאבי אבנים בכיס המרה

האם אפשר לחיות עם אבנים בכיס המרה?

כפי שהבנתם ודאי עד כה, התשובה תלויה בגודל האבנים ובמיקומם בכיס המרה. ישנן אבנים קטנטנות ואבנים גדולות יותר מכדור גולף, אך כל עוד הן אינן גורמות לכאבים ולא חוסמות את דרכי מיצי המרה, לא אמורים להרגיש בהן.

עם זאת, ברגע שחשים בכאבים בצד ימין, החום עולה וצבע העיניים מקבל גוון מעט צהבהב (במקרים חמורים בלבד) יש לגשת מידית לרופא ולשלב את הטיפול של אבנים בכיס המרה תרופות סבתא וטיפול קונבנציונלי. הכל, להשגת תוצאות מעולות ואיכותיות ועל הדרך, להעלות את איכות החיים שלכם באמצעות התכונות הנפלאות שיש לטבע שלנו.

תכנים דומים שתאהבו:

בדקו גם את:
Close
Back to top button
דילוג לתוכן