צרכנות
פופולארי

מחיר דק סינטטי כולל התקנה

הגיע הזמן לשדרג את החצר או את המרפסת, ולהפוך את המרחב החיצוני לחלק בלתי נפרד מהבית. דק יוקרתי הוא הצעד הראשון, והבשורה הטובה היא שזה לא חייב להיות עסק יקר כל כך. רגע לפני שאתם מעצבים את הדק המושלם, הנה כמה נקודות למחשבה.

 

דק סינטטי או עץ טבעי?

בתכנון דקים לגינה או למרפסת, העץ הטבעי נחשב לא פעם למועמד מוביל. אלא שלחלופה הזו יש תג מחיר לא מבוטל, בעיקר משום שסוגי עצים שונים (כדוגמת עץ איפאה) הם נדירים יותר, ומשום כך גם יקרים יותר. להתקנת דק סינטטי מחיר אטרקטיבי למדי, הן בכל הקשור לעלות הראשונית והן בכל הקשור לעלויות בטווח הארוך. זו בהחלט אפשרות אידאלית למי שמחפש פתרון מצוין במחיר משתלם.

 

דק סינטטי – מבט אל העתיד

כאמור, דק סינטטי מציע לנו חיסכון ניכר בעלויות בטווח הארוך, והסיבה לכך קשורה בעמידות חומר הגלם. נכון, מעל לכל הדק הסינטטי הוא מרשים למראה ואסתטי להפליא, אבל העמידות הגבוהה היא נקודה שכדאי לתת עליה את הדעת. לצורך השוואה, עץ טבעי חשוף מאוד לנזקי מזג האוויר. הוא עלול לדהות ולאבד מקסמו, ועם החשיפה ללחות ולגשם הוא אף יתעוות וירקב. לכן תידרשו לפתוח את הארנק שוב ושוב, כדי לצבוע, ללטש, לצפות ולתקן את הנזקים.

מנגד, דק סינטטי חזק הרבה יותר, והוא פשוט לא דורש תחזוקה. הניקיון שלו פשוט (מים וסבון יעשו את העבודה), וגם מזג האוויר המאתגר ביותר לא יצליח להכריע אותו. הוא לא נשרט בקלות ואתם לא צריכים לצבוע אותו מחדש מדי שנה או שנתיים. הוא שומר על המראה שלו לאורך זמן, ומעניק לכם ראש שקט הרבה יותר.

 

התקנה מקצועית – או התקנה עצמית

לדק הסינטטי יש עוד יתרון אחד, וגם הוא משפיע על שורת המחיר: אתם יכולים לבצע את ההתקנה לגמרי לבד. נכון, מי שמעדיף להיעזר בגורם מקצועי בהחלט יוכל לעשות זאת, אבל ההתקנה העצמית היא משימה ריאלית. עם הנחיות ברורות תגלו שאתם יכולים להשלים את המלאכה, ואפילו יישאר לכם עודף כדי שתוכלו לבחור גם פריטי ריהוט מושלמים, ולעצב את הגינה המפנקת ביותר.

 

כשמדובר בדקים הסינטטיים של חברת TREX, אין ספק שהמחיר מגיע עם תמורה.
הדקים יוכלו לשמש אתכם למשך שנים רבות ולא תצטרכו להשקיע כספים נוספים בליטוש, שימון או צביעה. התקשרו לטלפון מספר 077-997-3060  או בקרו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://trex.co.il/.

תכנים דומים שתאהבו:

בדקו גם את:
Close
Back to top button
דילוג לתוכן