צרכנות
פופולארי

טיפים לעיצוב סלון כמו בבתים של המעצבים באינסטוש

המון פעמים אנו גוללים את הפיד באינסטגרם או  רואים פרסום בפייסבוק ונתקלים בסלון המושלם. הכל שם נראה בול כאילו יצא מאיזה ז'ורנל של מעצבים ואנו בטוחים  שהכל נקנה במחירים יקרים למדי. האומנם?

איך גורמים לסלון שלנו להפוך לאחד כזה שנוכל להעלות סטורי באינסטגרם ומייד נקבל המון  replays של וואו מאיפה הבאת את הסלון המהמממממם הזה???

אז בנות יקרות, הקסם של העיצוב הוא מיקסום . מיקסום החלל בצורה הנכונה, שזה אומר משחקי צבעים נכונים  או קונטרסים + שילוב אלמנטים/רהיטים להשלמת אווירה מנצחת.

רוצות את המדריך המושקע שלנו? הנה גם טיפים לפתיחת התיאבון העיצובי.

  1. אל תפחדי משינויים, אם את מרגישה שהגיע הזמן לשנות ולתת לקיר בסלון בבית טקסטורה חדשה – GO FOR IT
  2. תדאגי להפרדה ברורה בין החללים – כלומר צרי הפרדה בין המתחם של הסלון לשאר הבית ואם הסלון גדול מאוד אז גם בין האזור של הילדים בסלון לאזור של המבוגרים. אם את שואלת  איך לעשות את התיחום בין החללים? כל רהיט גדול ומשמעותי יכול לעשות את העבודה. או בחירת  צבע שונה בחלק האחר של הסלון.
  3. לא חייבים סטים. הנטייה של אנשים במיוחד בסלון בעל שטח גדול של 4 על 5 מטרים להכניס את כל הסט שקנו בחנות. כאילו הם חנות תצוגה של רהיטים. ככה יוצרים מוזיאון ולא סלון. לא צריך גם את ספת 4 מושבים, גם את הספה זוגית וגם את הספת יחיד כולן באותו צבע. למה? אם אפשר לשים כורסת יחיד מסוג פוף ג'מבו בצבע רענן ושונה שנותנת עוד אנרגיה לבית, זה בהחלט עדיף.

בנות אחרי שפתחנו קצת את החשיבה הנה כמה כללי בסיס.

לפני שנתחיל את העיצוב של הסלון, צריך להסתכל על חלל הסלון ולהבין האם החלל גדול או קטן? כמה אנשים מתארחים בו ברמה היומית וכמה בסופי שבוע?

בהמשך לנתוני הפתיחה שלנו שאותם לא תמיד קל לשנות, נתייחס דבר ראשון לתאורה. כמה אור נכנס הבית בשעות היום? האם כמות האור משתנה לפי זווית השמש או בניינים שמסתירים? ומה קורה מבחינת תאורה בשעות הערב. אחרי שאנחנו יודעות איזה אור יש בבית עוברים לצבעים.

נתחיל בהתאמת הצבעים חשוב חשוב חשוב (מקווים שרשמנו מספיק ברור…)  להחליט על הקו העיצובי בו תרצו שהסלון שלך ייראה. הקו העיצובי הוא הרבה פעמים פונקציה שנובעת מהאישיות שלנו. לדוגמא : האם אתם מעוניינים בסלון צבעוני או מונוכרומטי? האם תרצו סלון באווירה מינימליסטית פשוטה/פרקטית או מראה מושקע ,מלא אלמנטים בחלל?

השלב הבא הוא בחירת רהיטים תואמים שמשתלבים טוב ביחד. אם מדובר בשולחן ומזנון כדאי שיהיו תואמים. אם מדובר בספה , היא צריכה להשתלב היטב עם האלמנט הגדול ביותר הקרוב אליה בחדר. כלומר בהחלט אפשרי ספה בצבע צהוב בוהק על רקע קיר צבוע בשליכט בצבע מטאלי או מדבקת קיר גדולה.

אלמנטים- לפי הטעם האישי, כאשר תמיד הכלל המנצח בהתלבטות בין נוחות לעיצוב מרשים , הנוחות צריכה לנצח. נסו להביא את עולמכם האישי ואת האהבות שלכם לתוך הסלון. אם אתם אוהבים טבע ונוף, הוסיפו שולחנות הגשת קפה מעץ מלא , או שלבו שרפרף נאה עם עציץ בעל נפח ובולטות.

לאנשים שאוהבים אווירה רומנטית בבית ולהתכרבל בסלון על סרט בשישי בלילה , אפשר למצוא מעמד נרות מרשים בכל שוק  או פריט וינטאג' משוחזר כמו פטיפון ישן וכן הלאה.

ועכשיו לקסם האמיתי שיכול לשנות בקלות כל בית: פוף סקנדינבי בהתאמה אישית . היתרון הגדול של פופים הוא המשחק של גדלים וצבעים. אפשר לשבור את החד גוניות על ידי פוף משולש בצבע שחור עם גוונים אפור. ניתן להוסיף הדום לרגליים לכל ספת יחיד ובכך לשדרג את רמת הנוחיות.

תכנים דומים שתאהבו:

בדקו גם את:
Close
Back to top button
דילוג לתוכן