צרכנות
פופולארי

דק למרפסת – מי צריך את זה בכלל?

יש לא מעט דרכים לשדרג את המרפסת הפתוחה ולהפוך אותה לפינה קסומה, נעימה וחמימה במיוחד. דק עץ או דק סינטטי נחשבים לפתרון האולטימטיבי, ויש לא מעט סיבות טובות לכך. הנה כמה מהיתרונות הבולטים שלו וגם טיפ חשוב לבחירת חומר הגלם האידאלי עבורכם.

דק למרפסת – חמים, נעים ואיכותי

כאמור, יש לא מעט סיבות נהדרות להתקין דק למרפסת, משיטות הריצוף הפופולריות בשנים האחרונות. אחת הסיבות העיקריות היא שמדובר בפתרון נפלא שמעניק למרחב הפתוח את המראה החמים, היוקרתי והמעוצב. בתוך שעות תוכלו להפוך את החלל כולו לנעים ומזמין במיוחד, וכך הוא יהפוך למרחב מושלם לאירוח החברים הטובים, לארוחות מפנקות עם המשפחה או לזמן איכות זוגי (וגם לזמן איכות עם עצמכם).

חוץ מזה, הדק גם נוח מאוד לשימוש, עם או בלי נעליים, ועם חומרי הגלם הנכונים תגלו שקל לנקות אותו. הוא חזק ועמיד, ולרוב לא תידרשו לתחזוקה משמעותית – אבל על כך נרחיב ממש בעוד רגע. מה שבטוח הוא שיש לו מראה קלאסי ויוקרתי מאוד, וזו אחת הסיבות העיקריות לפופולריות הרבה שלו.

דק מעץ מלא – או דק סינטטי?

אחרי שזיהינו את היתרונות שלו, ויש לא מעט מהם, כדאי לעצור ולהבין את משמעות חומרי הגלם מהם מורכב הדק. מצד אחד ניצב דק עץ טבעי, שעשוי לרוב מעץ איפאה, אורן או במבוק. לכאורה מדובר בפתרון נהדר, מעוצב ומבוקש מאוד, אבל בפועל יש לו כמה חסרונות בולטים, בעיקר בכל הקשור לתחזוקה המורכבת ולהשפעה הסביבתית. הרי העץ הטבעי חשוף לנזקי מזג האוויר, ולכן נדרשות פעולות שונות לשימור המראה הייחודי שלו, כדוגמת ציפוי וליטוש מדי שנה לפחות. הוא גם דורש שימוש בעצים, כמובן.

מנגד, דק סינטטי לא רק נראה מהודר ומרשים כמו העץ הטבעי, הוא גם מחפה על החסרונות הללו. הוא מורכב מחומרים ממוחזרים ולכן ידידותי לסביבה, הוא חזק ועמיד מאוד, ולא תצטרכו לעבוד קשה כדי להמשיך וליהנות ממנו גם בעוד שנים. בלי ציפוי, בלי ליטוש, בלי צביעה מחודשת ובלי חומרי ניקוי מיוחדים. פשוט, לא?

חברת TREX, המייצרת ומספקת דקים סינטטיים דמוי עץ במגוון רחב של גוונים ודגמים מזמינה אתכם להתרשם מאולם התצוגה שלנו השוכן בכתובת יד חרוצים 6 נתניה. תוכלו גם לבקר באתר באינטרנט שלנו בכתובת: https://trex.co.il/ או להתקשר אלינו לטלפון מספר: 077-997-3060. אצלינו תמצאו דקים איכותיים לבריכה, לגינה, למרפסת ולחצר וצוות עובדים חייכני, מקצועי ואדיב.

תגיות

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן