תרופות סבתא

שלבקת חוגרת תרופות סבתא לטיפול טבעי ויעיל

ייתכן שזו הפעם הראשונה שאתם קוראים על שלבקת חוגרת וכל מה שהיה צריך כדי שזה יקרה, זה שאדם קרוב או אפילו אתם, תחלו לפתע. מחלת שלבקת חוגרת היא בפשוט; אבעבועות רוח למבוגרים, והיא גם נגרמת בדיוק בגלל אותו וירוס שפשוט היה נותר רדום במערכת הגופנית מאז הפעם האחרונה שחליתם באבעבועות רוח כילדים, זוכרים?

אז נכון שבדרך כלל אומרים שאדם שחלה באבעבועות לא יחלה שוב, אבל שוכחים לציין שהכוונה היא בסך הכל לכמה עשורים. כשמדובר על טיפול במחלת שלבקת חוגרת תרופות סבתא יהיו בדרך כלל חלק בלתי נפרד מהתהליך, שכן הן מסייעות להקל ולהיטיב עם הגוף. 

שלבקת חוגרת תסמינים

טיפול במחלת שלבקת חוגרת תרופות סבתא

כשמעוניינים לטפל במחלת שלבקת חוגרת תרופות סבתא הן רעיון מצוין, דווקא בגלל הדרך שבה המחלה מופיעה. מדובר בפריחה שורפת, מגרדת ואדמומית שעלולה להחמיר לכדי שלפוחיות. הפריחה מופיעה לרוב בבטן והחזה (כמעין "חגורה"), אך תוקפת לעתים גם את הפנים ומשאירה את האדם מצולק מאוד. זאת, בעיקר אם הוא מגרד ומתעסק עם הפצעים ללא הרף. כעת, נרחיב אודות כל מה שאתם חייבים לדעת על המחלה:

גורמי הסיכון 

שלבקת חוגרת נגרמת בשל וירוס בשם ורצילה זוסטר, שהוא גם הוירוס שגורם לאבעבועות רוח כפי שאנו מכירים אותם. אדם שכבר חלה באבעבועות, נמצא בסיכון לשלבקת חוגרת. לרוב אלו יהיו מבוגרים שמערכת החיסון שלהם חשופה יותר לזיהומים.

שלבקת חוגרת תסמינים

איך מזהים התפרצות המחלה? ובכן, לרוב התסמינים הראשונים הם צריבה וכאב, בצד אחד של הגוף. אם לא מטפלים בה במהירות, הצריבה הופכת לפריחה שהופכת אף לשלפוחיות רגישות ביותר. בנוסף, אדם שחלה בשלבקת חוגרת עלול לפתח חום, כאב ראש, חולשה בשרירים, עייפות ועוד. במצבים מתקדמים יותר עלולה להופיע פריחה גם באזור העין, לצד כאבים חדים באוזניים, ועוד. 

שלבקת חוגרת טיפול טבעי 

לצד טיפול תרופתי, מומלץ לשלב גם טיפול טבעי. הסיבה לכך היא שלטבע יש לא מעט מה להציע בכדי לסייע לעור להירגע, ולסייע בתהליך ההחלמה. אלו יכולות להיות מקלחות או אמבטיות קרירות להרגעת העור, מריחה של קומפרסים קרים על הפריחה להפחתת הכאב והגירוד, שימוש במשחות טבעיות והקפדה על תזונה נכונה המבוססת על ויטמין B12, ויטמין E, ויטמין C ו- A. אכן, כשמעוניינים לטפל במחלת שלבקת חוגרת טיפול טבעי חייב להילקח בחשבון! 

שלבקת חוגרת תרופות

סיבוכים אפשריים

גם אם מקפידים על טיפול בכל הנוגע למחלת שלבקת חוגרת תרופות סבתא וטיפול תרופתי שאינם מתקיימים בזמן, עלולים להוביל לסיבוכים.

חשוב מאוד לעקוב אחר הסימפטומים בכדי למנוע סיבוכים כגון נזק לעיניים ולאוזניים, דלקות עור שונות, שיתוק, ואף דלקת במוח. היו ערניים למחלה וטפלו בעצמכם ברגע שעולה חשד לקיום המחלה!

להתייעץ עם המומחים

כעת כשאתם יודעים כל מה שחייבים לדעת על שלבקת חוגרת תרופות סבתא חייבות להיות חלק מתהליך ההחלמה, זאת לצד טיפול תרופתי מעולה. אם חלילה הנגיף שהיה רדום במשך כל כך הרבה זמן התעורר לפתע, יש לגשת במהירות לייעוץ וטיפול תחת עינם המקצועית של המומחים. הם שיתאימו לכם את הטיפול המדויק ביותר, הכל כדי למנוע החמרת המחלה, והחלמה מהירה.

תכנים דומים שתאהבו:

בדקו גם את:
Close
Back to top button
דילוג לתוכן