תרופות סבתא

הליקובקטר תרופות סבתא שיעלימו את הכאב

יש חיידקים, ויש חיידקים בלתי נסבלים. אחד מהם, הוא הליקובקטר פילורי הגורם לזיהום נורא בדופן הקיבה. מדובר באחד החיידקים הנפוצים ביותר, והוא אחראי ללא פחות מ-80% מכיבי הקיבה בעולם! על אף התפוצה הרחבה, לא כולם מודעים בכלל לקיומו.

עם זאת, כשהוא מתפרץ לרוב קשה שלא להרגיש בו. העניין הוא שהוא חזק עד כדי כך שתרופות רגילות לא תמיד יספיקו כדי לטפל בחיידק הליקובקטר תרופות סבתא עם זאת, דווקא יכולות להיות הפתרון המדויק יותר. 

הליקובקטר תרופות סבתא

הליקובקטר תרופות סבתא ותזונה נכונה

התסמינים של הידבקות בהליקובקטר הם לרוב בחילות, כאבים חדים בבטן העליונה, תחושת נפיחות, גיהוקים, חוסר תאבון ואף חוסר שיווי משקל במקרי קיצון. כאמור, החיידק עמיד לרוב בפני תרופות קונבנציונאליות כך שמומלץ מאוד לטיפול בחיידק הליקובקטר תרופת סבתא בהתאם להמלצת מומחה. סיבה אחת לכך היא חיזוק הגוף ומניעת היחלשותו בשל הטיפול התרופתי הקשה, שמורכב בדרך כלל מכמויות אדירות של אנטיביוטיקה.

בנוסף מלבד הליקובקטר תרופות סבתא מומלץ להימנע ממזונות מסוימים שעלולים לעורר הפרשת מיצי קיבה ולהחמיר את התופעה:

  • משקאות קלים ותוססים – אלו מרחיבים את הקיבה וגורמים לכאבים ורפלקס של הפרשת מיצי קיבה, מה שעלול כאמור להחמיר את פעילות החיידק בקיבה.
  • קפאין – שוקולד, תה שחור, קפה וכדומה, כל אלו מכילים קפאין הממריץ את הקיבה והפרשת מיץ הקיבה, מה שכמובן גורם לגירוי נוסף. 
  • פירות חמוצים – פירות הדר למיניהם, אננס ועוד, שכן הם גורמים לצרבות וכאבי בטן.
  • משקאות אלכוהוליים – באופן כללי כשנוטלים אנטיביוטיקה מומלץ שלא לשתות אלכוהול, שכן הגוף בכל מקרה כבר חלש בשל האנטיביוטיקה. על אחת כמה וכמה יש להימנע מהם כשסובלים מהליקובקטר, וכך למנוע פעילות דלקתית נוספת בקיבה.
  • מזון מטוגן, גבינות צהובות ובשר שומני – אלו מזונות העשירים בשומן שמקשה על פעולת העיכול, מגדיל את זמן שהות המזון הקיבה וכך מעמיס עליה עוד עבודה. 
  • בשרים מעובדים ומוצרי מזון משומרים – חומרים משמרים לצד תוספים כימיים שבסך הכל אמורים לוודא שהמוצר מחזיק מעמד לאורך זמן, עלולים דווקא להרע לקיבה שלכם, לגרות את פעילות המעי ולהגביר את הדלקת. 
  • מאכלים חריפים – לא בכדי כשאנחנו אוכלים מזון חריף מידי, כואבת לנו הבטן. על אחת כמה וכמה כשהבטן שלנו בכל מקרה כבר נדבקה בחיידק, מומלץ שלא להתגרות במזל ולהימנע ככל האפשר ממזון חריף. 

כשאת כשאתם יודעים מה אסור לאכול כשיש הליקובקטר נציין מה כן מומלץ; תשתו יותר מים, תשלבו יותר פירות טריים וגבינות לבנות בתזונה שלכם. אלו מסייעים מאוד להפחתת הדלקת בקיבה, ואף מסדירים את התנועה במעיים. לא תאמינו עד כמה רבה היא השפעתה של תזונה נכונה על המתרחש בקיבה שלנו. 

הליקובקטר תרופת סבתא

ומה לגבי הרגלי תזונה?

מלבד שמירה על תפריט מאוזן, כחלק מתהליך הטיפול בחיידק הליקובקטר תרופות סבתא בהחלט יהיו רעיון מצוין; בשילוב עם צמחים שונים, משחות, שמנים אתריים ועוד. מלבד זאת, ישנו עניין התזונה. בנוסף למאכלים המומלצים כדאי לכם להקפיד על הרגלי תזונה מיטיבים שהם חלק בלתי נפרד מריפוי הליקובקטר טיפול טבעי יעיל.

החליפו את הארוחות הגדולות בארוחות קטנות מידי 4 שעות בכדי לא להעמיס על הקיבה, הפרידו בין אוכל ושתייה בטווח של לפחות חצי שעה בין ארוחה לשתייה, והימנעו מאכילה בזמן שכיבה. 

לסיכומו של עניין, ככל שתקפידו יותר על תזונה נכונה, הרגלים בריאים ואורח חיים מאוזן, הסיכוי לנצח את החיידק יגדל ובקרוב מאוד תחזרו לשגרת חיים נטולת כאבים ואי נוחות. אל תשכחו להתייעץ עם מומחים בכדי לדייק את הטיפול אפילו יותר, ולמקסם את הצלחתו.

תכנים דומים שתאהבו:

Back to top button
דילוג לתוכן